8 Reacties

5 maanden geleden

Dit hebben ze bij mij gedaan vorige week (was toen 38 weken), is niet aangenaam maar ook niet echt pijnlijk of zo. Had de dagen erna wat bloedverlies, wat Norman is. En merkte dat er wel wat veranderd was, het rommelde beetje allemaal, maar heeft niet geleid tot weeën of zo. Dinsdag opnieuw 😊.

5 maanden geleden

Ik ben vrijdagmorgen om 10u gestript aan 40+5w (had toen 1 cm) en ben de volgende dag om 6u55 bevallen. Ik zou het zeker opnieuw doen.. anders zou ik vandaag ingeleid worden..

5 maanden geleden

Reactie op Manon8300

Ik ben vrijdagmorgen om 10u gestript aan 40+5w (had toen 1 cm) en ben de vo ...
En als je bent gestript, is alles erna “natuurlijk” verlopen? Ik bedoel, is je water zelf gebroken en zonder weeenopwekkers? Ps. In bad kunnen bevallen? Ik las dat je dat graag wou!

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

En als je bent gestript, is alles erna “natuurlijk” verlopen? Ik bedoel, is ...
Ik ben volledig natuurlijk bevallen zonder epidurale. Wel niet in bad. Maar heb wel 3u in bad gezeten om de weeën op te vangen. Daarna uit bad gekomen, toen had ik 8cm ontsluiting en hebben ze mijn vliezen gebroken. Dus ze zijn zelf niet gebroken 🫶🏼

5 maanden geleden

Update : ze zouden mij vandaag normaal gaan strippen maar was helaas nog niet mogelijk omdat er nog niet genoeg ontsluiting was 😫 omdat de gynaecoloog me niet overtijd wilt laten gaan hebben ze dinsdag een inleiding gepland 😅

5 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Update : ze zouden mij vandaag normaal gaan strippen maar was helaas nog ni ...
Veel succes! Hopelijk komt er nog een klein beetje opening dan kunnen ze je inleiden met een tabletje ipv een ballonkateter.

5 maanden geleden

Ik ben vandaag gestript, 40+5 weken. Ik vond het wel pijnlijk, maar ik kan dan ook niet gewoon relaxed zijn, ook niet als ze voor opening voelen en denk dat ik daardoor wat opspan en het meer pijn doet. Ik hoop echt dat het strippen, de bevalling in gang zal zetten. Mijn gynaecoloog wil pas volgende vrijdag inleiden omdat de baby het nog top doet in mijn buik en me liever alle tijd geeft om natuurlijk te bevallen.