17 Reacties
25 dagen geleden
Als je kindje tegen mustela kan zou ik dit zeker ook blijven gebruiken. Mijn dochtertje is gevoelig voor droge plekjes en wat eczeem dus wij zijn overgestapt van mustela naar la roche posay huidolie voor te wassen en als bodylotion met 'een soort haver' & heb ook ne shea butter om te proberen.
MOD
25 dagen geleden
Badolie van mustela of moedermelk. Shampoo ook van mustela, haar lichaam was ik eigenlijk met datzelfde washandje dus meestal zit daar al geen product meer op 😅 En dat is het eigenlijk. Lotion (ook mustela) smeer ik niet momenteel. Deed ik wel in het begin, toen ze zo aan het vervellen was en erna had ze een droog huidje, maar nu heeft ze gewoon een zacht velletje.
24 dagen geleden
Ik gebruik enkel de wasgel van mustela en 's ochtends en 's avonds liniment van mustela. Zolang haar velletje er goed uitziet wil ik zo weinig mogelijk gebruiken. Soms geef ik haar wel een massage met huidolie van Zwitsal, geniet ze altijd wel van
24 dagen geleden
La Roche Posay wasgel (dat merk omdat ik dat kon kopen aan voordelig prijsje in ziekenhuis bij bevalling, niet omdat ik die voorkeur heb ofzo 😅) om hem te wassen met washand, dan in het bad zeg meestal badolie van Boni van de Colruyt, en na één badje op twee smeer ik hem eens helemaal in met La Roche Posay crème om te hydrateren, maar normaal gezien niet nodig als badolie in badwater zat. Ik doe 'm maar ook één keer per week in bad ter bescherming van zijn huidje.
Ik dacht ook dat je een kind meer moest insmeren, maar zijn huidje doet dat goed, dus ik doe niet veel (behalve herstellende crème in een plooi in zijn nekje dat vaak rood uislaat).
24 dagen geleden
Ik heb een mixed kindje (half Afrikaans) en smeer dus al vanaf dag 1, elke dag body lotion van Mustela en op het gezichtje cold cream van mustela, is wat dikker. Maar denk nu wel niet dat dit persee moet, is een keuze die jezelf maakt.
Voor het bad (was haar maar om de 3dagen in bad) gebruik ik mustela badolie en wasgel/shampoo voor het haar en lichaam. Ik gebruik alles van 1 merk, ik weet dat ze hier geen uitslag van krijgt en dus vind ik dit beter dan verschillende te gebruiken.
23 dagen geleden
Hier gaat mijn zoontje 1x per week in bad met badolie van naif, erna speer ik alleen in zijn oksels en billentjes/liezen in met een body boter die ik van de vroedvrouw heb gekregen na de bevalling (natuurlijke basis). En 1 x per week onder de douge als we naar de zwemles zijn geweest. Dan was ik hem met wasgel van naif en erna smeer ik hem in met amandel olie omdat het water zijn huid kan uitdrogen.
Hoe minder producten je gebruikt hoe beter heb ik gelezen en al vaker gehoord, ook veel wassen zou niet goed zijn voor het vet wat op de huid zit net als de producten.
Maar dat is ook een keuze die je zelf maakt natuurlijk! 😊