88 Reacties
11 dagen geleden
Hoe hij komt niet genoeg bij wat wil je hij is geboren 4,5kg. Dat is toch een gezonde baby hij moet niet zoveel bijkomen anders zal hij later overgewicht krijgen 🤬 als de kinderarts vindt dat 70g bijkomen op 7weken niet genoeg is dan proberen we er alles aan te doen om dit bij te sturen extra flesjes enzo zodat hij toch bijkomt dus ondertussen 5 maand en weegt 7kg. En jah hij heeft wat last van reflux en nee dat komt niet door hem "teveel" melk op te dringen. 🤬😡👹
6 dagen geleden
Niet echt ongevraagd advies maar wel gelijkaardigs. Savonds laat gaan eten met schoonfamilie (waarvan ik zelf al voordien aangeef dat hij de hele avond lastig zal zijn, dat dit te laat is voor hem...) 'hij moet dat maar leren' is dan het antwoord.
Uiteindelijk tijdens het etentje met de schoonfamilie alleen maar een onrustige baby, huilen/krijsen. Verschillende keren aangegeven dat ik naar huis ga , hem steeds uit mijn armen nemen om nog eens 'proberen' hem te kalmeren. Hij was echt helemaal overstuur en wou gewoon slapen (was daar super luid, veel licht, iedereen pakte hem constant vast,..) uiteindelijk naar huis gegaan met een krijsende baby in de auto. Helemaal bezweet van zo veel te wenen :( eens thuis flink gegeten en direct in slaap gevallen. Echt hatelijk als mensen over je grenzen gaan.
6 dagen geleden
Reactie op Hallo678
Niet echt ongevraagd advies maar wel gelijkaardigs. Savonds laat gaan eten ...
Da's idd echt niet fijn! Wij waagden ons enkele weken geleden ook aan een eerste etentje. Bewust al veel vroeger afgesproken, maar het wordt uiteindelijk toch steeds te laat...
Zoontje had het ook moeilijk daar, wou slapen maar het lukt eniet dus werd wat lastig. Veel moeten sussen en dan ondertussen de hele tijd van de schoonmoeder horen "Amai, dit had ik nooit aan de hand met mijn kinderen." "Die van mij hoorde ik niet op restaurant." "Dit herken ik echt niet." "Mijn jongens zijn altijd van dag 1 op restaurant meegegaan."
Ja heel fijn voor jou... 🙄
6 dagen geleden
Reactie op Tinee
Da's idd echt niet fijn! Wij waagden ons enkele weken geleden ook aan een e ...
Hierbook hetzelfde schoonouders willen eten s'middags geen probleem wij moeten nog 1u45 rijden. Wij geven dan ook aan dat wij zeker op 16u willen vertrekken kleuter van 3jaar moet s'anderendaags naar school. Om 16u zegt mijn schoonzus oh gaan we nog eens kijken naar de buitenspeeltuin ik stond op ontploffen. Conclusie veel te laat thuis lastige kleuter en baby natuurlijk
6 dagen geleden
Reactie op Hallo678
Niet echt ongevraagd advies maar wel gelijkaardigs. Savonds laat gaan eten ...
Hier ook maar dan ‘s middags gaan eten op restaurant om 13u, net tijdens de middagdut. Sommige baby’s kunnen mss slapen in een buggy op restaurant maar das hier niet het geval. Dus maw moeten we daar gaan zitten met een oververmoeide baby die wrs de rest van de dag uit haar doen gaat zijn. En niet snappen als ik zeg dat mijn partner wel zal komen maar ik liever thuis blijf..