88 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op ems1996

Voor mij dat er na 5 maanden nog steeds wordt gedacht bij het eerste zicht ...
Oh, wordt hier ook nog vaak gevraagd door vreemden. Maar ik kleed had niet per se girly girly dus dan zie je het ook niet altijd

15 dagen geleden

Reactie op ems1996

Oph hier ook. Hij of zij, wat is het? Soms vragen ze dat als een spijkerjurk aan heeft🤨 human you’re blind!?🥺

14 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Oph hier ook. Hij of zij, wat is het? Soms vragen ze dat als een spijkerjur ...
Haha ja zo herkenbaar. Op mijn zoontje zijn tut staat in het groot "Jef" gedrukt en dan kijken ze naar hem en vragen ze "een jongen of een meisje?" Kan het nog duidelijker?!

14 dagen geleden

Reactie op Kapatriepien

Oh dat eerste, doet mijn schoonmoeder continu. Altijd tegen mijn dochter di ...
En dat is ook zo herkenbaar! Via ons zoontje wat subtiele steken naar mij toe geven 🫠

14 dagen geleden

Reactie op Tinee

Haha ja zo herkenbaar. Op mijn zoontje zijn tut staat in het groot "Jef" ge ...
Ooh ja das just ze heeft ook een roze tuttenhanger met haar naam

14 dagen geleden

Reactie op ems1996

Oh, dat heb ik ook. Ik vind dat zo erg voor haar dan... ze begrijpt het zelf niet maar dan wil ik altijd zeggen "niet luisteren, liefje, je bent zo een mooi meisje!" 🧡

14 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Oph hier ook. Hij of zij, wat is het? Soms vragen ze dat als een spijkerjur ...
Hahah dit bedoel ik dus, je probeert het duidelijk te maken met bepaalde accesoires of kledij en dan nog soms deze vraag… haha maar blij te horen dat het wel vaker wordt gevraagd 😂

14 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Oh, wordt hier ook nog vaak gevraagd door vreemden. Maar ik kleed had niet ...
Idem, ik kleed ons zoontje neutraal (veel beige, wit, bruin...) dus is wel logisch dat het dan gevraagd wordt, is zo moeilijk te zien aan baby's 🤭

14 dagen geleden

Reactie op Tinee

Haha ja zo herkenbaar. Op mijn zoontje zijn tut staat in het groot "Jef" ge ...
Allee Tine, Jef voor een meisje 😂😂

13 dagen geleden

Geen ongevraagd advies oid maar ik haat het echt als iemand mijn kind knuffelt en ik dan voor de rest van de dag hun parfum ruik aan mijn kinderen. 😩

13 dagen geleden

Reactie op Sikka

Geen ongevraagd advies oid maar ik haat het echt als iemand mijn kind knuff ...
Oh ik snap je helemaal! Mijn mama heeft een slechte parfum en elke keer ruikt onze zoon naar die muffe bommaparfum 🙈 Om die reden draag ik zelfs nooit parfum om te werken.

13 dagen geleden

Reactie op MarieT

Oh ik snap je helemaal! Mijn mama heeft een slechte parfum en elke keer rui ...
Ze is dan ook een bomma he 😂🫣

13 dagen geleden

Reactie op ShannaE

Ze is dan ook een bomma he 😂🫣
🤣🤣 ga eens moeten vragen of dat de reden is wrm ze nu zo'n parfum heeft 🤭

12 dagen geleden

Baby weent, ik troost hem, ik zie honger. Ik maak een flesje, maar realiseer me dat ik eerst naar 't toilet moet (niets zo vervelend als eten geven en eventueel daarna nap trapped als je naar 't toilet moet). Man neemt baby over, maar zegt "ik ga hem op de mat leggen, hij gaat krijsen, trek het je niet aan. Maar anders gaat hij door jou te verwend zijn en heel de tijd willen gepakt worden." Bon, ik geef hem dan eten, en nu ligt hij super vrolijk te spelen met zijn speelgoed. Zonder mij. Ik pak hem niet 24/7, maar ja... als hij krijst of weent pak ik hem. Troost ik hem. (niet altijd als hij zeurt, dan laat ik hem eerst wat uitpluizen wat hij kan doen om een frustratie op te lossen, soms fixt hij dan zijn eigen probleem door te rollen of te schuiven tot hij het speeltje kan pakken) Waarom zijn mannen altijd zo bang dat een kind te verwend zou zijn voor de crèche. Waarom kunnen zij niet eens lezen of horen over "liefde geven geeft vertrouwen aan een kind". 😮‍💨 (Ja @ndl, je bent hier een topicske begonnen hoor. Woeps 😂)

12 dagen geleden

Reactie op ellie-v

Baby weent, ik troost hem, ik zie honger. Ik maak een flesje, maar realisee ...
En waarom heeft hij dan niet gewoon het flesje gegeven? 🧐 Mannen en hun rare logica...

MOD

12 dagen geleden

Nu we zo goed bezig zijn nog eentje 😅 “en, ist een brave baby”? Euuuuh, het is een baby, voor zover ik weet heeft hij nog geen geld uit mijn portemonnee gestolen en heeftem nog niemand uitgescholden dus hij is wel braaf ja 🤣

12 dagen geleden

Reactie op Margogo94

En waarom heeft hij dan niet gewoon het flesje gegeven? 🧐 Mannen en hun ra ...
Omdat hij andere dingen te doen heeft, uiteraard 😂

10 dagen geleden

Reactie op Sikka

“Ocharme die heeft geen sokken aan.”
Haha echt!!!

10 dagen geleden

Hier horendol over het samen slapen… ze kan apart maar we genieten zoooo hard alle 3 van samen te slapen

10 dagen geleden

Reactie op LunaVDS

Hier horendol over het samen slapen… ze kan apart maar we genieten zoooo ha ...
Hihi als mijn man een nachtdienst heeft op zn werk slaapt ons zoontje ook bij mij in bed. Héérlijk 🥰