23 Reacties
2 maanden geleden
Heeft ze misschien net vaccins gehad? Of bij de osteopaat geweest? Dat kan hen flink moe maken
2 maanden geleden
Reactie op Laetitia_V
Heeft ze misschien net vaccins gehad? Of bij de osteopaat geweest? Dat kan ...
Eergisteren heeft ze een vaccin gekregen, ja. Maar gisteren was ze wel heel wakker de hele tijd...
2 maanden geleden
Ik had dit 1 week na de vaccin en na 3 drukke dagen waarbij hij 's avonds wat later in bed lag. Ik was zo ongerust dat ik de ka belde. Ik mocht die avond nog langsgaan maar moest 1st temperatuur meten. Ik maakte hem 14u30 in de nm wakker ( was al sinds de ochtend terug ingedut) en nam zijn temperatuur. Hij was meteen wakker, lachte, brabbelde en had geen koorts. 'S nachts was een ander verhaal dan doordat hij overdag zoveel geslapen had 🙈.
2 maanden geleden
Update: wij brengen een nachtje op pediatrie door. Ze is op korte tijd ineens ook keihard beginnen hoesten en kreeg koorts (39,3°)..
2 maanden geleden
Reactie op Jasmien1994
Update: wij brengen een nachtje op pediatrie door. Ze is op korte tijd inee ...
Moh dat was er dus aan het broeien! Hier ook een vieze hoest maar longen zijn voorlopig nog zuiver. Hopelijk geen RSV. Courage, ik weet wat het is als ze in het ziekenhuis liggen 🍀🍀🍀
2 maanden geleden
Reactie op ShannaE
Hoe gaat het daar?
Blijkt een virale infectie te zijn. We moeten sowieso nog tot morgen blijven 😞 niet leuk maar ze is hier wel op de beste plaats natuurlijk.. En ik wijk niet van haar zijde, ze hebben hun mama toch echt wel nodig dan hé...
2 maanden geleden
Reactie op Jasmien1994
Blijkt een virale infectie te zijn. We moeten sowieso nog tot morgen blijve ...
Ouh arme schat :( veel beterschap en veel moed voor jou!
2 maanden geleden
Is alles goedgekomen? Ons mannetje heeft het ook zitten denk ik :(