20 Reacties

8 dagen geleden

Wij zijn dit weekend gestart na 2 weken groentepap. Enfin, mijn schoonmoeder is ermee gestart toen ze daar was. Maar het ging goed...

8 dagen geleden

Als de groenten goed gaan, mag je ook met fruitpap starten 😊

8 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Wij zijn dit weekend gestart na 2 weken groentepap. Enfin, mijn schoonmoede ...
Zonder dat jullie dat vroegen? 😲

8 dagen geleden

Hier groentepap gestart op 4 maand en eet nu 1 á 2 weken fruitpap. Gaat super goed. Volgende week mag de creche ook starten met fruitpap, groentepap eet ze al daar

8 dagen geleden

Reactie op ellie-v

Zonder dat jullie dat vroegen? 😲
Jup. Dat is mijn schoonmoeder.

8 dagen geleden

Eerst groetenpap maar dan wel de zoete smaken zoals Wortel , zoete aardappel en pompoen . Vandaag eens iets anders proberen en hopelijk succes. Normaal gezien start ik volgende maand ,hij is dan 6 maanden met zijn fruitpap.

8 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Zo jammer!

8 dagen geleden

Kind en gezin heeft tegen ons gezegd. Eerste maand groentepap en als dat goed gaat mag je de maand erop fruitpap beginnen geven.

8 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Bah. Dat geeft weinig vertrouwen als je haar er af zet waarschijnlijk.

8 dagen geleden

Reactie op ellie-v

Bah. Dat geeft weinig vertrouwen als je haar er af zet waarschijnlijk.
Ik weet dat ze zo is maar inderdaad. Ik blijf me er ook in opjagen. Ik wil bijvoorbeeld ook niet dat ze nu al iets anders drinkt dan melk en daar drinkt ze na haar patatjes altijd fruitsap (ze is 5 maanden). Ik ben daar altijd boos voor maar niemand snapt precies waarom.

8 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Ik weet dat ze zo is maar inderdaad. Ik blijf me er ook in opjagen. Ik wil ...
Het is moeilijk als je er alleen in staat om het af te dwingen. Terwijl moeders wil wet zou moeten zijn. Ik herken het wel. En ik begrijp het fruitsap drinken zeker! Maar ik kan je schoonmoeder niet opbellen natuurlijk... Alhoewel... 🤭

8 dagen geleden

Reactie op ellie-v

Het is moeilijk als je er alleen in staat om het af te dwingen. Terwijl moe ...
Haha, stel je voor 😀

8 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Wat... zo erg. Hoe kun je zo zijn vraag ik me af...

8 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Haha, stel je voor 😀
Deel ff haar gsm nummer, zullen haar bestoken met berichtjes 😈😉

8 dagen geleden

Reactie op ShannaE

Deel ff haar gsm nummer, zullen haar bestoken met berichtjes 😈😉
😂

7 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

😭😭😭😭 mijn hart huilt voor jou. 💔

7 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Oh shit it keeps getting worse. 😩

7 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Oh foei, hier zou ik zo boos om worden... Om op de TS te antwoorden, Jef is bijna 6 maanden en toen de groentenpapjes een 3-tal weken goed gingen, ben ik ook begonnen met fruitpap. Voorlopig ook max 100 van elk en nog wat melk erna. Hij krijgt nogal snel krampen als hij te veel papjes op heeft ☺️

2 dagen geleden

Ik was al 5 a 6 weken bezig met groentepap, de ene dag kon het niet snel genoeg en de andere dag was het drama voor 1 hapje (ongeacht welke smaak). Ze kwam precies ook nooit verder dan 70gr. Uiteindelijk heb ik de stap gewaagd om ook fruithap te geven. En ik geef eigenlijk zelfs ‘‘s middags fruit en namiddag groenten (ja sorry volledig niet zoals men het beschrijft …) en sindsdien eet ze meer en beter van haar groenten. Ieder kindje is verschillend en soms moet je wat uitproberen 🤷🏻‍♀️

één dag geleden

Reactie op Jasmien1994

Oh dat is niet leuk he als ze voor jou beslissen. Ik herken mij in jou gevoel. Iedereen met goeie raad en daad maar uiteindelijk wil je als mama toch ook gewoon het beste voor je kindje? En hoe leuk is het dan dat er naar je geluisterd wordt en je zelf zaken mag beslissen of bepalen. Ik zou mij hier ook in opjagen hoor.. dus zeker begrijpenlijk..