13 Reacties

één maand geleden

K&G zei me inderdaad aan 15-16 weken. Ik ben gestart met oefenhapjes op 14,5 weken. Rond 10u30 geef ik dat en vul aan met flesje. +/- 6 lepeltjes

één maand geleden

Ik begin pas vanaf 6 maand ivm darmrijping

MOD

één maand geleden

Ik start ook pas op 6 maanden (ik geef borstvoeding)

één maand geleden

Reactie op NDL

Ik start ook pas op 6 maanden (ik geef borstvoeding)
Ik ook!

één maand geleden

Ik start wss op 4maanden met oefenhapjes. (Ik geef borstvoeding)

één maand geleden

Ik wacht ook tot 6 maanden ivm darmrijping en borstvoeding 😊

één maand geleden

Ik plan binnen 2 weekjes te beginnen, dan is ze 17 weken...

één maand geleden

Zoontje is nu iets meer dan 19 weken, ik ben vorige week gestart met oefenhapjes maar dit is echt wel heel miniem. Ik probeer een 5-tal hapjes per dag en tot nu toe denk ik niet dat hij al veel heeft ingeslikt. Borstvoeding blijft dus zeker nog de hoofdvoeding hier.

één maand geleden

Ik ben gestart op 15 weken omdat ze echt boos werd als ik aan het eten was 😂 als ze kon had ze het uit mijn handen komen nemen😅 gaat hier best wel vlot binnen die oefenhapjes, alleen een smeerboel 🙈 ik geef het meestal tegen 11.30u en vul het verder aan met pap.

één maand geleden

4 maanden = je neemt de geboortedag (bv 15 juni) + 4 maanden-> 15 oktober. Dit ligt eerder rond de 18 weken. Reden is puur mathematisch: 1 maand = 30/31 dagen 1 week =7 dagen -> 1 maand = 4.5 weken 4.5 weken × 4 = 18 weken :-) Maar neem toch gewoon de geboortedag en dan weet je vanzelf wanneer er 4 maanden zijn. Waarom gecompliceerd maken met aantal weken ?

één maand geleden

Wij proberen ook te wachten tot 6 maanden. Misschien een tweetal weekjes vroeger als haar reflux niet onder controle geraakt.

één maand geleden

Wij zijn op 4 maanden begonnen ivm reflux op aanraden van de ka. De oefenhapjes gaan vlot. De ka hoopt da ze over een maand mss goed opweg is met de groentenpap en dat we dan een fles kunnen laten omdat ze tich heelveel teruggeeft.

één maand geleden

Hier vandaag op 18w+2 gestart met eerste oefenhapjes, na drie hapjes had ze er genoeg van en keek ze “waar is m’n melk” 😂