18 Reacties

21 dagen geleden

Hey wij hebben dit hier ook soms. Het is denk ik ook al geweest door die Bexsero spuit. Heb ook al zitten denken aan tandjes...

21 dagen geleden

Hier is dat ook elke dag.. geen idee wat er is

21 dagen geleden

Reactie op prien

Hey wij hebben dit hier ook soms. Het is denk ik ook al geweest door die Be ...
Bexsero heeft hij nog niet gekregen (op aanraden van de vroedvrouw beetje wachten omdat hij wel snel reageert op vaccins en anders teveel in eens). Wel dinsdag RSV maar dat zijn antistoffen dus lijkt me ook niet een oorzaak?

21 dagen geleden

Reactie op selinac101

Hier is dat ook elke dag.. geen idee wat er is
Ook echt van 37,2 en dan plots eens 37,9?

21 dagen geleden

Wij meten de temperatuur eigenlijk bijna nooit, dus kan het eerlijk gezegd niet zeggen 😬 Ze heeft wel gemakkelijk warm, en zweet rap..

21 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Wij meten de temperatuur eigenlijk bijna nooit, dus kan het eerlijk gezegd ...
Zou het beter ook gewoon stoppen🙈 niet goed voor m’n gemoed… #controlefreak

21 dagen geleden

Reactie op Elise cd

Zou het beter ook gewoon stoppen🙈 niet goed voor m’n gemoed… #controlefrea ...
Ach, we maken ons soms toch rap zorgen eh! Vertrouw op je gevoel 😊

21 dagen geleden

Reactie op Elise cd

Ook echt van 37,2 en dan plots eens 37,9?
Ja en van 37 ineens naar 38,3 op een uur en dan wel dafalgan gegeven en dan weeer 37 en dan opnieuw naar 38 en dan na een uurtje slapen terug 37 😬

21 dagen geleden

Ik ben zo blij om dit te lezen, ik heb net hetzelfde! Een paar dagen geleden begon ik met temperaturen omdat haar hoofdje wat warm voelde en sindsdien ben ik er zot gefocust op geraakt! Soms is het normaal maar zonet ook weer 37,8... gisteren en eergisteren ook maar vanochtend bijvoorbeeld maar 37,1...

21 dagen geleden

Reactie op Jasmien1994

Ik ben zo blij om dit te lezen, ik heb net hetzelfde! Een paar dagen gelede ...
100% wat ik dus ook doe nu😫😅 maar er lijkt echt niks aan de hand precies… ik ga er dus proberen vanuit gaan dat het niks is… ofwel dat het misschien gaat komen🥴

21 dagen geleden

Hier neem ik enkel temperatuur als ik twijfel... Dus geen idee of het veel schommelt. Heb je al eens een andere thermometer geprobeerd? Toen wij pas uit het ziekenhuis kwamen, had ons zoontje steeds een te lage temperatuur. De eerste dagen thuis moest ik hem dus veel huid-op-huid leggen met dekens op ons zodat hij opwarmde, maar het probleem bleef zich voordoen, de vroedvrouw vond ook niet wat er aan de hand kon zijn. Uiteindelijk hebben we met een andere thermometer gemeten en toen bleek dus dat die eerste foutieve waarden gaf... Achteraf las ik dan op internet dat deze thermometer (die in het zakje van Mustela zit dat je in het ZH krijgt) wel vaker afwijkingen vertoont 🙈 Als wij nu dus twijfelen of de thermometer wel juist zit (als het niet strookt met ons gevoel), dan meten we dus met 2 of 3 verschillende thermometers....

21 dagen geleden

Reactie op Tinee

Hier neem ik enkel temperatuur als ik twijfel... Dus geen idee of het veel ...
Nee nog niet geprobeerd! En ik gebruik ook die dat in het zakje zat van het ziekenhuis! Ga ik eens checken! Merci!

21 dagen geleden

Reactie op Tinee

Goed om te weten! Wij gebruiken die ook...

21 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Goed om te weten! Wij gebruiken die ook...
Moet wel zeggen dat hij ook altijd warm aanvoelt, maar zal zeker eentje bijkopen dan

21 dagen geleden

Reactie op Tinee

Wij gebruiken eentje van Philips Avent dus dat kan het niet zijn bij ons 🙃

21 dagen geleden

Ik heb ook de indruk dat onze dochter haar temperatuur vaak schommelt. Het ene uur ligt ze bezweet op mijn borst te dutten en het andere is haar nekje aan de koude kant. Ik meet wel haar temperatuur niet, aangezien ze zich wel goed voelt. Ik veronderstel dat het verhoging is door tandjes die eraan komen. Denk ik toch doordat ze veel kwijlt, bijt, handjes in de mond en aan oortje prutst. Ze krijgt wel geen rode wangen.

21 dagen geleden

Ik meet zijn temperatuur bijna nooit maar denk dat het ook wel wat zal schommelen hoor, zolang voor de rest alles goed is zou ik me daar geen zorgen om maken. Onze temperatuur zal wrs ook weleens wat hoger zijn zonder dat we daarom ziek zijn

20 dagen geleden

Reactie op Auxine

Ik heb ook de indruk dat onze dochter haar temperatuur vaak schommelt. Het ...
Hier komen dus echt wel tandjes door. Net maat in slaap gekregen na een uur onophoudelijk krijsen. Melkijsblokje gaf maar heel even verlichting en genoot er wel even van maar werd te koud denk ik en moest het niet meer hebben. Daarna maar dafalgan gegeven en is nu weer mooi aan het dutten. Ik hoop dat het snel passeert 😪