10 Reacties
2 maanden geleden
Blijkbaar kan dit nog 10 jaar na een seksueel contact waar hpv aanwezig was pas bovenkomen. Ik heb dit een 3 jaar geleden gehad en was toen al 10 jaar met mijn vriend. Blijkbaar kan het dus (had dit ook nagevraagd bij mijn gynaecoloog) je kan dit ook op google vinden. Meestal ruimt je lichaam dit zelf op. Bij mij was dit een halfjaar later weg😊
2 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Toch wel even schrikken 🙈
Ja had ik ook.. en dan pas een halfjaar later terug een uitstrijkje.. maar veel kans dus dat het dan weg gaat zijn. Wel volgen ze dan een jaar later het nog eens op ipv 3 jaar. Ik ging normaal terug voor een uitstrijkje maar werd dan zwanger en dan doen ze dat niet. Dus ik moet over enkele maanden terug
2 maanden geleden
Hier ook een afwijkend uitstrijkje. Ik vind het toch maar een raar gegeven, heel dat HPV verhaal. Ze lijken toch niet 100% juist te weten hoe, wanneer en wat het is. En als je er vanuit gaat dat het door recent seksueel contact komt kan het ook nog eens voor onnodige stress in je relatie zorgen…
2 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Inderdaad, februari terug afspraak. Hopelijk gewoon weg 🙈. Kan het dan eig ...
Ik denk het.. want ik moet sneller terug dan de normale 3 jaarlijkse controle maar denk als het dan niet terug is dat na 3 jaar wel weer kan. Komt wel goed 🤗
2 maanden geleden
Hpv type 53 was bij mij afwijkend, wist niet wat me overkwam… men gynaecologe was toen net op vakantie en dus niemand die mij gerust kon stellen want dacht dat het ernstig was. Belde naar het ziekenhuis en die zei me dat een andere gynaecoloog me hiervoor zal bellen om mij de uitleg te geven.. heb ze nooit gehoord.
Ik moest niet persee terug binnen het jaar maar ga het wel controleren want vind het idd ook maar raar…