15 Reacties

2 dagen geleden

Vergelijken is inderdaad altijd wat lastig. Lexi kan haar hoofd al goed rechthouden sinds ze een paar weken oud was eigenlijk. Ik ben geen expert, maar ik zou het advies van de arts wel opvolgen denk ik. Tilt ze haar hoofd helemaal niet op?

2 dagen geleden

Kan geen kwaad om eens te horen wat de kine of osteo zegt. Beter nu ingrijpen als er ergens teveel spanning zit ofzo. Hier geen fan van lange tummy time, maar houdt hoofdje wel eventjes omhoog.

2 dagen geleden

Ik zou misschien ook eens naar een osteopaat gaan om te checken of er geen blokkade zit.

2 dagen geleden

Ik zou laten checken of er geen medische oorzaak is. Dan weet je dat alvast. Mijn zoontje ligt liever op zijn buik dan op zijn rug sinds hij kan rollen dus zo zie je inderdaad maar dat alle kindjes zich op hun eigen tempo en manier.

2 dagen geleden

Ik zou zeker de raad van k&g opvolgen om medische aspecten uit te sluiten..

2 dagen geleden

Wij zijn in het begin naar de kiné geweest voor een voorkeurshouding en ze had wel echt deugd van de kinébeurten. Een beetje extra oefeningen zijn altijd wel goed. Misschien dat er wat vast zit in haar nekje dat ze het niet wilt doen. Dan kunnen ze altijd helpen daarmee. Denk dat het nooit kwaad kan om eens te polsen

2 dagen geleden

Bedankt voor jullie hulp heb haar net op haar buikje gelegd en haar hoofdje kwam goed omhoog 😊

2 dagen geleden

Mijn dochtertje kon dat ook moeilijk. Ze weende telkens ik haar op haar buik legde. Toen hebbe we besloten om eens naar een kinderkiné te gaan en blijkbaar zat haar nekje helemaal vast van de bevalling. Toch een aantal keer mee moeten terug gaan omdat het telkens terug kwam. Na 4 beurten was ze er volledig vanaf en kan ze opeens haar hoofd tillen zonder enkel probleem. En weent ze ook nimmer als ik haar op haar buik leg.

één dag geleden

Ik zou voor de zekerheid de raad opvolgen van kind en gezin. Dankzij hen weten we dat ons dochtertje een aangeboren hartafwijking heeft. Gelukkig is alles in orde, maar het kon ook anders afgelopen zijn.

één dag geleden

Reactie op INA1996

Ik zou voor de zekerheid de raad opvolgen van kind en gezin. Dankzij hen we ...
Hier een hersentumor toen ze 8 weken was... dankzij hun waren we er snel bij.

één dag geleden

Reactie op ShannaE

Hier een hersentumor toen ze 8 weken was... dankzij hun waren we er snel bi ...
Amai moet heftig zijn 😢

één dag geleden

Reactie op INA1996

Amai moet heftig zijn 😢
Dat was het ook. Nu al 11 jaar stabiel. 🥺

één dag geleden

Reactie op ShannaE

Hoe zijn ze daar eigenlijk achter gekomen?

één dag geleden

Ik zou toch ook het advies opvolgen. Ieder kindje ontwikkelt op zijn of haar eigen tempo, maar op 5 maanden amper het hoofdje optillen lijkt me wel iets om na te kijken. Kan inderdaad gewoon een blokkade zijn, ik zou alleszins niet uitgaan van iets ernstig hoor. Osteo kan echt wonderen doen!

één dag geleden

Reactie op ShannaE

Oei wat erg voor jullie hopelijk is de baby al beter is verschrikkelijk om het mee te maken wens jullie veel sterkte toe. Heb een dochter van 16 jaar die heeft een beperking maar als moeder zijn wij sterk en slaan we ons er door heen 😊💪❤️‍🩹