34 Reacties
één maand geleden
Ooh die foto. Leuk ideetje!🥰 hier bijna 3 maanden er geraak toch ook niet aan een uur per dag.. na het drinken kan het al niet.. als hij moe is ook moeilijk.. als ik het zo lees doe je het zeker voldoende 🥰
MOD
één maand geleden
Euuh, volgens mij kom ik niet eens aan 15' per dag 😅 Maar ze zit ook veel rechtop op mij, dat telt ook als tummy time. Ze kan haar hoofd in ieder geval lang rechtop houden, denk zelfs langer dan dat ze gemiddeld horen te kunnen nu. Dus daar maak ik me geen zorgen over 🤭
één maand geleden
Ook is voor de spiegel gedaan. Stom dat ik daar zelf ni op ben gekomen 🙈
één maand geleden
Reactie op Valeriee94
Ook is voor de spiegel gedaan. Stom dat ik daar zelf ni op ben gekomen 🙈
Wel maar een mini spiegel. Maar het werkt!🙈
één maand geleden
Reactie op Sikka
5 min ofzo, ik leg een boekje onder hem of zit als een debiel naast hem te ...
Hahaha dat doe ik ook. 😄😄
één maand geleden
Oh jee, ik geraak ook echt niet aan een uur... Hij haat het echt om op de grond te liggen, zowel op zijn rug als op zijn buik :( Hij zit het liefst in de wipper en duwt zijn romp dan helemaal naar voren..
Zelfs in de crèche spraken ze mij er op aan dat hij wel echt niet hield van "op de mat liggen" 🙈🙈
één maand geleden
Oei, misschien tien minuten per dag. 🫣 Rollen zit er ook totaal nog niet in hier.
één maand geleden
Hier ook echt niet lang hoor, 3 maanden en maar 5 min per dag denk ik 🙈
Ik vind het ook allemaal zo verwarrend, op mijn werk (crèche) hebben we al meerdere bijscholingen gehad die tummy time afraden...een kindje gaat vanzelf naar buiklig gaan wnr hij/zij er klaar voor is. Wij moeten nu standaard elke jonge baby op de rug leggen, kindje gaat dan zelf naar buiklig, kruipen, zitten...
één maand geleden
We zijn nu zo'n twee weken bezig met tummy time, al doen we het maar een paar minuutjes per dag, want hij is er niet zo'n fan van. Sinds een week rolt hij zelf naar zijn buik, dus ik leg hem altijd op zijn rug. Maar zodra hij weer op zijn buik rolt, vindt hij het niet leuk en moet ik hem terugdraaien... alleen om meteen weer naar zijn buik te rollen! 😅 Dat rollen is leuk, maar ik dacht dat ik nog even kon ontspannen. 🙈 Voor ik het weet ligt hij naast de speelmat. Een uur tummy time halen wij ook zeker niet, hoor! 🍀