57 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op MarieT

Lijkt me wel echt positief dan, als je niet kan wachten tot morgen om nog e ...
Ja ik had aan de apotheek 1 gevraagd 6dagen vroeger maar ze caf me dit. Ik ga is gaan zien in de kruitvay

25 dagen geleden

Reactie op Thatiana

En dit is een clearblue (6dagen eerder)
Ik zie hier wel een streep.

25 dagen geleden

Reactie op Thatiana

En dit is een clearblue (6dagen eerder)
Deze van clearblue zijn niet te vertrouwen. Je kan beter gewoon even wachten tot morgenvroeg en dan nog eens een test doen.

24 dagen geleden

Het is bevestigd door een digitale. Elora wordt zeer onverwacht nu al grote zus

24 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Het is bevestigd door een digitale. Elora wordt zeer onverwacht nu al grote ...
Proficiat!

24 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Het is bevestigd door een digitale. Elora wordt zeer onverwacht nu al grote ...
Oh 🥹 is proficiat op zijn plaats? Hoe voel je je erbij? Ik wens je alvast een goeie gezonde zwangerschap toe, hoop dat het allemaal wat zal lukken voor je 😘

24 dagen geleden

Proficiat! Spannend❤️

24 dagen geleden

Reactie op MarieT

Oh 🥹 is proficiat op zijn plaats? Hoe voel je je erbij? Ik wens je alvast ...
En jij werkt toch ook in een crèche he? Die zullen je dus niet meer terugzien 🙈🤭

24 dagen geleden

Voorzichtige proficiat!

24 dagen geleden

Reactie op MarieT

Oh 🥹 is proficiat op zijn plaats? Hoe voel je je erbij? Ik wens je alvast ...
Ik ben opzich kei blij en excited. Maar langs de andere kant voelt het of ik moet nu in “speed” alles doen met Elora want over 9maand is broertje of zusje daar en moet ze mama delen. Het is zeker gewenst maar de timing is niet op zijn plaats, we hadden een volgende zwangerschap pas gepland (lees opnieuw proberen) als Elora 1 jaar zou zijn. Verder wilt dit zeggen dat ik weer maar een meer als een haar thuis zit. Ik ben kinderbegeleidster in de kinderopvang en van zodra onze wg het weet worden wij thuis gezet. Ik keek net uit om terug te gaan werken.

24 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik ben opzich kei blij en excited. Maar langs de andere kant voelt het of i ...
Heb je een goede werkgever? Dat was mijn schrik paar weken geleden omdat ik nog maar net terug beginnen werken was en dacht" wat als ik nu zwanger zou zijn"...echt eerlijk, Ik weet niet of ze zo happy hiermee zouden zijn. Nu je bent beschermd he, dus no panic en genieten van jouw zwangerschap 🙏

24 dagen geleden

Reactie op prien

Heb je een goede werkgever? Dat was mijn schrik paar weken geleden omdat ik ...
Ja ze was ja ok da weet je op voorhand als je jonge mensen aan neemt die een gezin willen en ik had bij men soliciatie laten weten dat ik ze kort op een wil, nu natuurlijk ni zo kort opeen laar het zij zo. ik zit momenteel nog in bv verlof en daarna heb ik nog gwn verlof die op moet voor einde vant jaar,

24 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik ben opzich kei blij en excited. Maar langs de andere kant voelt het of i ...
Ik snap je gevoel, aan de andere kant zal Elora nu wrs niet of minder naar de opvang gaan? Dan kan je proberen extra te genieten met haar de komende 9 maanden 🙏

24 dagen geleden

Reactie op MarieT

Ik snap je gevoel, aan de andere kant zal Elora nu wrs niet of minder naar ...
Ze zit al in de opvang… met de reden als ze later gaat gaan is dat moeilijker voor iedereen

24 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ze zit al in de opvang… met de reden als ze later gaat gaan is dat moeilijk ...
Haha dat is waar. Ik wou nog tijdskrediet aanvragen voor 1 of 2 maanden maar dan zou ons zoontje 7-8m zijn bij de start en daarom deed ik het niet, is zo'n moeilijke leeftijd om te starten he

24 dagen geleden

Reactie op MarieT

Haha dat is waar. Ik wou nog tijdskrediet aanvragen voor 1 of 2 maanden maa ...
Haha ja vanaf 6 maand is dat moeilijk omdat ze verlatingsangst creëren ea maar keuze die elke ouder maakt

24 dagen geleden

Een voorzichtige proficiat! Geniet nog van de daagjes alleen met jou dochtertje! 🥰

24 dagen geleden

Reactie op MarieT

Haha dat is waar. Ik wou nog tijdskrediet aanvragen voor 1 of 2 maanden maa ...
Ja hier kan mijn dochtertje pas starten op 9 maand met de crech wegens plaatsgebrek dus hou mijn hart al vast.. :( gelukkig gaat in de tussentijd wel bij andere familieleden dus gaat wel verschillende mensen zien..

24 dagen geleden

Reactie op claartje96

Ja hier kan mijn dochtertje pas starten op 9 maand met de crech wegens plaa ...
Oh ik snap je, maar nog niet te hard mee inzitten, ze zal idd andere gezichten al gewoon zijn en ook niet elk kindje heeft daar last van 😘

24 dagen geleden

Reactie op claartje96

Ja hier kan mijn dochtertje pas starten op 9 maand met de crech wegens plaa ...
Ooh, niet mee inzitten is niet jou fout ea. Tis ni altijd even gemakkelijk om een plaatsje te vinden