57 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op MarieT
Oh 🥹 is proficiat op zijn plaats? Hoe voel je je erbij? Ik wens je alvast ...
Ik ben opzich kei blij en excited. Maar langs de andere kant voelt het of ik moet nu in “speed” alles doen met Elora want over 9maand is broertje of zusje daar en moet ze mama delen.
Het is zeker gewenst maar de timing is niet op zijn plaats, we hadden een volgende zwangerschap pas gepland (lees opnieuw proberen) als Elora 1 jaar zou zijn. Verder wilt dit zeggen dat ik weer maar een meer als een haar thuis zit. Ik ben kinderbegeleidster in de kinderopvang en van zodra onze wg het weet worden wij thuis gezet. Ik keek net uit om terug te gaan werken.
24 dagen geleden
Reactie op Thatiana
Ik ben opzich kei blij en excited. Maar langs de andere kant voelt het of i ...
Heb je een goede werkgever? Dat was mijn schrik paar weken geleden omdat ik nog maar net terug beginnen werken was en dacht" wat als ik nu zwanger zou zijn"...echt eerlijk, Ik weet niet of ze zo happy hiermee zouden zijn. Nu je bent beschermd he, dus no panic en genieten van jouw zwangerschap 🙏
24 dagen geleden
Reactie op prien
Heb je een goede werkgever? Dat was mijn schrik paar weken geleden omdat ik ...
Ja ze was ja ok da weet je op voorhand als je jonge mensen aan neemt die een gezin willen en ik had bij men soliciatie laten weten dat ik ze kort op een wil, nu natuurlijk ni zo kort opeen laar het zij zo. ik zit momenteel nog in bv verlof en daarna heb ik nog gwn verlof die op moet voor einde vant jaar,
24 dagen geleden
Reactie op Thatiana
Ze zit al in de opvang… met de reden als ze later gaat gaan is dat moeilijk ...
Haha dat is waar. Ik wou nog tijdskrediet aanvragen voor 1 of 2 maanden maar dan zou ons zoontje 7-8m zijn bij de start en daarom deed ik het niet, is zo'n moeilijke leeftijd om te starten he
24 dagen geleden
Reactie op MarieT
Haha dat is waar. Ik wou nog tijdskrediet aanvragen voor 1 of 2 maanden maa ...
Ja hier kan mijn dochtertje pas starten op 9 maand met de crech wegens plaatsgebrek dus hou mijn hart al vast.. :( gelukkig gaat in de tussentijd wel bij andere familieleden dus gaat wel verschillende mensen zien..