57 Reacties

25 dagen geleden

De app maakt een slechte kwaliteit precies (bij mij)

25 dagen geleden

Wat staat er op de bijsluiter? De zeer duidelijke rode streep is dat de controlestreep?

25 dagen geleden

Reactie op Thatiana

De app maakt een slechte kwaliteit precies (bij mij)
Ik zie het niet goed. Ik zou een tweede test morgen vroeg nemen.

25 dagen geleden

Reactie op prien

Wat staat er op de bijsluiter? De zeer duidelijke rode streep is dat de con ...
De duidelijke is de controlestreep. Ik (denk) iets te zien binnen die 5min, maar ben niet zeker. Is een test van de action… 4dagen vroeger want ik moet normaal pas zaterdag mijn regels krijgen, maar heb milde krampen in men onderbuik, mijn kat komt ineens terug bij liggen en broodje kneden op mijn buik (dat deed ze allemaal niet sinds Elora er is)

25 dagen geleden

Ik zie eigenlijk niets, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de foto liggen misschien 🙈 Misschien op een later tijdstip nog eens een test doen?

25 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Ik zie eigenlijk niets, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de foto ligge ...
Ja de streep is heel licht en dan de kwaliteit van de foto die het verprutsen. Ik zal zeker nog een nemen morgenvroeg wss

25 dagen geleden

Ik had kruidvat test. Tzitten er daar twee in. Probeert die eens 👍en gelijk Margo zegt, op iets later moment nog eens.

25 dagen geleden

Reactie op prien

Ik had kruidvat test. Tzitten er daar twee in. Probeert die eens 👍en gelij ...
Ik heb er ook van easy@home liggen. Die worden als volgens getest. 😊 en mss kruitvat ook

25 dagen geleden

Ik gebruikte een digitale test omdat mijn eerste testen ook minder duidelijk waren

25 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Ik zie eigenlijk niets, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de foto ligge ...
Ik zie eigenlijk ook niets. Dacht al da mijn ogen slecht waren. Ma de kwaliteit van de foto kan misschien ook helpen. 😅

25 dagen geleden

Ik zie het ook niet door de kwaliteit vd foto, is ook nog vroeg natuurlijk om echt een duidelijke streep te hebben. Houd je ons op de hoogte bij een volgende test? 🍀

25 dagen geleden

Gewoon uit interesse, neem je iets van anticonceptie? Vorige maand was ik heel paniekerig omdat ik 2 x mijn pil vergat maar ik nam ze dan wel paar uren later in. Bovenop had ik ook last van slechte maag en moest ik ook al een extra pil nemen omdat het binnen de 3uren na inname was dat ik slecht was. Daarnaast was ik ook nog 2 dagen overtijd maar gelukkig kwam het dan toch. Ik wil heel graag een tweede maar liefst nog een paar maanden wachten😅. Ik dacht echt vorige maand, shit dit is exact een jaar geleden dat ik ontdekte dat ik zwanger was.

25 dagen geleden

Reactie op prien

Gewoon uit interesse, neem je iets van anticonceptie? Vorige maand was ik h ...
Volgens mijn geloof mag een getrouwde vrouw niet aan anticonceptie. Dus nee ik neem niks. Ik dacht ook vorige maand ja lap, we hebben prijs maar was niks. Maar ni zie ik wel een lijn… maar tis moeilijk of foto te nemen.

25 dagen geleden

Reactie op MarieT

Ik zie het ook niet door de kwaliteit vd foto, is ook nog vroeg natuurlijk ...
Ik hou jullie op de hoogte

25 dagen geleden

Dit is alvast mijn LH 4 dagen voor mijn menstruatie. (Via LH wist ik vorige keer dak zwanger was)

25 dagen geleden

En dit is een clearblue (6dagen eerder)

25 dagen geleden

Reactie op Thatiana

En dit is een clearblue (6dagen eerder)
Oei hier zie ik wel iets...

25 dagen geleden

Reactie op MarieT

Oei hier zie ik wel iets...
Als dit er al direct was en geen indroogstreep is?

25 dagen geleden

Reactie op MarieT

Als dit er al direct was en geen indroogstreep is?
Dit was er binnen de tijd

25 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Dit was er binnen de tijd
Lijkt me wel echt positief dan, als je niet kan wachten tot morgen om nog een test te doen, kan je mss vandaag nog zo'n digitale test doen? Die tekenen ook pas aan dezelfde waarde, maar is gwn duidelijker of het pos of neg is he