12 Reacties

2 maanden geleden

Ja hier kijkt ze gewoon mee als ze wil ik zet haar vaak ook gewoon voor de tv omdat ik anders niks kan doen ze kijkt vaak gewoon studio 100 tv dus eigenlijk voornamelijk muziek

2 maanden geleden

Ik durf hem wel eens in de wipper zetten voor tv 🫣 wel niet te lang maar zo kan ik toch eens ff iets doen zoals afwasmachine uitladen.. ik varieer wel met zijn parkje, speelmat enz. Maar te veel hetzelfde heeft hij niet graag 🙈 op youtube heb je ‘newborn baby sensory video’s’ en daar zitten wel leuke beelden tussen. Zwart wit en ook zo de felle kleuren. Echt vanalles 😄 hij heeft zo al zijn voorkeur filmpjes

2 maanden geleden

Dancing fruits is een topper hier 😆

2 maanden geleden

Nee ik probeer het nog te vermijden. Ze zijn nog zo klein, laat ze eerst nog maar wat ontdekken en ontwikkelen. Als hij ouder is mag hij wel gewoon tv kijken hoor.

2 maanden geleden

Ik probeer het te vermijden, dus als ik tv wil kijken zet ik haar op mijn benen zodat ze naar mij kijkt. Als ze in de wipper zit of op haar mat dan draait ze sowieso haar hoofd naar de tv 🤭

2 maanden geleden

Hier zet ik ze soms voor de tv als ik iets moet doen… studio100 is favoriet, van babyTv is ze niet warm te krijgen…

2 maanden geleden

Wij zetten de tv overdag niet meer op, omdat ze te graag meekijkt. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Dancing fruits is een topper hier 😆
Haha jaaa hier ook 😝

2 maanden geleden

Hier kijkt ze gwn mee als wij iets kijken. Maar zet het niet op voor haar. Het is wel met een beamer. Heb eens cocomelon geprobeerd maar dat vond ze niet interessant.

één maand geleden

We vinden het nog niet de bedoeling maar merken toch dat hij stiekem wat meekijkt als wij kijken. Voor hem zetten we de tv nog niet op.

één maand geleden

Ik probeer het te mijden. Maar toen ik overlaatst zelf serieus ziek was, ben ik toch gezwicht voor Bumba 🙈 Niet te geloven hoe geconcentreerd hij toen keek... Ik hou het dus voor "in geval van nood" 😜

één maand geleden

Ik geef borstvoeding en dat lukt ook niet meer als er een scherm in de buurt is 🙈. Ik laat hem geen tv kijken, maar als dochterlief tv kijkt, kijkt hij ook. Dat valt hier moeilijk te vermijden. 🤷‍♀️