6 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb een beetje hetzelfde. Al 3 weken 'voortekenen' van de bevalling, maar er zet zich niks door. Ook zo'n ziek gevoel zoals je beschrijft. Ik ben mijn slijmprop al kwijt van 36w6d en ben nu vandaag 37w5d en ik ben nog steeds zwanger. Bij mij betekenen die 'klachten' dus helemaal niks precies 馃槄. Jammer wel, want voor mij is het echt genoeg geweest 馃槄.

6 maanden geleden

Reactie op StarsAreShining

Ik heb een beetje hetzelfde. Al 3 weken 'voortekenen' van de bevalling, maa ...
Ik denk dat ik nog geen slijmprop verloren ben of toch niet bewust 馃槀

6 maanden geleden

Reactie op LNK97

Ik denk dat ik nog geen slijmprop verloren ben of toch niet bewust 馃槀
Ik dacht eerst dat ik het ook niet ging meemaken of zien eigenlijk 馃槄. Maar plots echt een 'volledige' slijmprop. Had mij er niet aan verwacht. En toen hoopte ik dat het zo ver zou zijn. Maar niks 馃槄. En nu las ik pas dat als je je slijmprop verliest en niet binnen 24u bevallen bent, je lichaam gewoon een nieuwe aanmaakt 馃槄. En nu ben ik sinds gisteren opnieuw slijmprop aan het verliezen, maar wel kleinere stukjes dan de vorige keer 馃檲. Mijn lichaam is echt met mijn voeten aan het spelen!

6 maanden geleden

Reactie op StarsAreShining

Ik dacht eerst dat ik het ook niet ging meemaken of zien eigenlijk 馃槄. Maar ...
Oh amai! Nog nooit gehoord dat je een nieuwe aanmaakt dan 馃槯

6 maanden geleden

Reactie op LNK97

Oh amai! Nog nooit gehoord dat je een nieuwe aanmaakt dan 馃槯
Nee ik wist het ook niet. Maar kan natuurlijk ook foute informatie zijn geweest 馃槄. Ga het morgen toch met de vroedvrouw bespreken, want ik vind het maar raar.

6 maanden geleden

Je maakt inderdaad een nieuwe aan, ik ben die van mij eens kwijtgespeeld op 24 weken, was toen ook even paniek 馃檲馃槄