9 Reacties

4 maanden geleden

Oei ik heb daar niet bij nagedacht...ik mag binnen 2 wkn achter min tattoo.mijn baby is dan 4wkn oud.mag je geen tattoo plaatsen als je bv geeft?

4 maanden geleden

Reactie op jeska24

Oei ik heb daar niet bij nagedacht...ik mag binnen 2 wkn achter min tattoo. ...
Google zegt van alles… vandaar de vraag😅

4 maanden geleden

Wat fijn dat ik deze post tegen kom! Ik heb het mij ook al af gevraagd maar vind ook nergens een eenduidig antwoord 🙈 Ik volg dus even mee! 😊

4 maanden geleden

Reactie op MaxiiMiiNii

Wat fijn dat ik deze post tegen kom! Ik heb het mij ook al af gevraagd maar ...
At your service😅😂 das graag gedaan en doe gerust haha

4 maanden geleden

Ik zou hiermee wachten zolang je borstvoeding geeft. Ikzelf wil ook eentje laten zetten maar heb besloten te wachten tot ik beslis ermee te stoppen. Tijdens de zwangerschap is ook zwaar afgeraden om een tattoo te laten plaatsen dus zou ik dat risico ook niet nemen bij borstvoeding. De vraag is, is het noodzakelijk zolang je borstvoeding geeft? Je kan ook altijd mening vragen aan degene die de tattoo gaat plaatsen.

4 maanden geleden

Dit heb ik online gevonden … moest je hiermee wat zijn; De meerderheid van de professionele tatoeëerders zullen niet bewust een borstvoedende moeder tatoeëren, of zij zullen haar proberen te overtuigen (voorlopig) af te zien van de tatoeage. Men is van mening dat het lichaam tijd nodig heeft om te herstellen van het zetten van de tatoeage en dat is moeilijker voor het lichaam als er melk wordt geproduceerd. Ook kan een ziekte, overgedragen tijdens het plaatsen van de tatoeage, via de moeder het kind besmetten. Dit is een afweging die de moeder zelf moet maken. Bij een professionele tatoeagestudio, waar de hygiënische voorschriften nauwgezet gevolgd worden, is het risico op infecties kleiner.

4 maanden geleden

Ik heb het gevraagd aan tattoo man die die gaat zetten en het kan geen kwaad zegt hij

4 maanden geleden

De reden waarom ze het afraden is omdat het genezingsproces van je tattoo trager kan zijn. Men is van mening dat het lichaam tijd nodig heeft om te herstellen van het zetten van de tatoeage en dat is moeilijker voor het lichaam als er melk wordt geproduceerd. Als het om een groter stuk gaat zou ik het wel uitstellen maar als je een kleine tattoo wil denk ik dat het nog wel kan.

4 maanden geleden

Reactie op Sikka

De reden waarom ze het afraden is omdat het genezingsproces van je tattoo t ...
Het id een kleintje