Heyy even een vraagje sinds een weekje ongeveer sabbelt mijn meisje op ALLES haar handje, haar vingers, haar knuffel, mijn arm..... ook likt ze aan mijn t-shirt (don't ask why馃檲馃槀) ook likt ze aan mijn arm verder maakt ze ook smak geluiden en kauw bewegingen ook haar voeding gaat heel goed ze heeft vandaag al 3 flesjes helemaal leeggedronken(200ml) en 1 flesje 140ml ook kauwt ze op het speentje van haar fles dus mijn vraag zijn dit doorkomende tandjes of zou ze al toe zijn aan groente/fruit hapjes (wat een beetje vroeg is misschien)of is dit gewoon een fase
Ze is van 28 juni dus nu net 3 maandjes (13 weken+4dagen)
Hier dochterlief 16 weken en doet dit allemaal ook al enige tijd. Orale fase, alles ontdekken. Nu mijn dochter krijgt ook wel 2 tandjes. Maar ik denk dat het ook vooral alles ontdekken met de mond is.
Mijn zoontje is van 29 juni en doet net hetzelfde, al enkele weken. Kwijlt zo echt alles onder, het loopt zo uit zijn mondje. Hij kauwt vooral echt op zijn duim, maar nog geen tandjes hier
Onze dochter 13w doet dat ook al een tijdje maar heeft nog geen interesse in vaste voeding. Ik zie ook niet meteen tandjes maar die zouden al kunnen klaarzetten. Denk vooral dat het alles ontdekken is zoals dat ze zelf geluidjes kunnen maken en bijten etc