Iemand al last van doorkomende tandjes bij hun babietje? Lyo is bijna 3.5 maanden oud, lichte verhoging, constant handjes in mondje en ontroostbaar vandaag. Hij schrikt van iets en begint dan heel hard te huilen. Ik heb zelfs zin om de kinderarts te bellen. Gisteren bexsero vaccin gehad maar denk niet dat het dat is..
Mijn zoontje is 8okt 4 maand en ook wij denken hier dat hij al tandjes begint te krijgen. Hij heeft geen last van verhoging ofzo maar ook hier continu handjes in de mond redelijk veel kwijlen en op sommige momenten serieus zeuren, krijsen of wenen.
Echt helemaal hetzelfde! Ik hoop dat het dat maar is 😔
Je zou dat kunnen zien aan het gehemelte of tandvlees van je kindjes als je zo witte vlakjes ziet dan zouden het tandjes zijn, maar ik zelf zie het zo goed niet 🙂
Ons zoontje heeft de dag na zijn bexsero ook wel pijn gehad. Geen koorts meer, maar toch ontroostbaar huilen. Ik denk eerder pijn aan zijn beentje van de prik, er zat een hele harde rode plek op de plaats van de prik. Ook iets gegeven tegen de pijn en was toen wel beter. Misschien dat het ook meespeelt
Dat schrikken zal met sprong 4 te maken hebben. Hier ook vaak drama voor onbekende geluiden. En die bexsero is inderdaad venijn, doet hun beentje van pijn.
Ja ik zie wel witte vlekjes maar dat is al eventjes. Ze zijn misschien aan ...
Schijnt kan dat duwen dus heeel lang duren. Hier ook al lang last van. Ik dacht een tijdje terug dat er al een door stond maar fout gevoeld, was een wit bolletje op zijn tandvlees. 😂
Hier ook al ff aan het denken dat zr tandjes doorkomen. Morgen 15weken. Veel kwijlen, handjes sabbelen/kauwen, verhoging, soms ontroostbaar en bijt/pitst soms op tepels bij eten