25 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op prien
Hier vant tzelfde. Rode wangen, rode poep, alles in mond steken... Ga morge ...
Ben benieuwd!!
5 dagen geleden
Hier sinds gisteren dezelfde symptomen, maar hij word ook huilend wakker, en het is een andere huil dan honger of aandacht, en een pijn huil dus heb hem een pijnstiller gegeven en nu slaapt hij rustig 🙏
Hoop dat ze hier snel door komen want vol vooraan wel een bult en je ziet al iets licht wit.
Wel speciaal dat er haar een kies is uitgekomen, maar heb gelezen dat dat wel kan maar uitzondelijk is.
Ik heb ook eens gehoord dat als babytjes vroeg tanden krijgen dat ze met alles vroeg zijn. Weet niet of het een fabeltje is, maar wel iets leuks dacht ik 😊
5 dagen geleden
Reactie op MaxiiMiiNii
Hier sinds gisteren dezelfde symptomen, maar hij word ook huilend wakker, e ...
Dat huilend ‘wakker’ worden herken ik wel. Bij ons was dit telkens het teken dat ze er bijjjjna doorkwamen.
Dinsdag was het bij ons ook weer zo en vandaag zag ik dat zijn tandvlees op 3 plaatsen aan het openbreken is.
5 dagen geleden
Reactie op Sikka
Dat huilend ‘wakker’ worden herken ik wel. Bij ons was dit telkens het teke ...
Wel, ik ben er vandaag mee naar de dokter geweest en hij beweert dat het niet kan dat dit al een tand is, en zegt dat het spruw is. Maar er is nergens wit aanslag, niet in de binnenkant van de wangen, niet op de tong,.. vind het echt raar.. en dat wit puntje voelt echt heel hard en scherp aan.. ik moet nu een suspensie smeren tegen spruw maar ben zo goed als zeker dat het dat niet is..
MOD
5 dagen geleden
Reactie op MomOf2Daughters
Wel, ik ben er vandaag mee naar de dokter geweest en hij beweert dat het ni ...
En je vroedvrouw zei dat het wél een tand is? Kan je nog eens bij een andere dokter gaan eventueel? Ik ben geen expert, maar dit lijkt me ook eerder een tand te zijn dan spruw 👀
5 dagen geleden
Reactie op Margogo94
En je vroedvrouw zei dat het wél een tand is? Kan je nog eens bij een ander ...
Ja zei zegt ook dat het een tand is😅 en ikzelf ben eigenlijk ook echt bijna zeker. Spruw voelt toch niet zoals een 'scherpe steen' ?
5 dagen geleden
Reactie op MomOf2Daughters
Ja zei zegt ook dat het een tand is😅 en ikzelf ben eigenlijk ook echt bijn ...
*zij zegt. Omg, vermoeidheid slaat in 🤣
3 dagen geleden
Reactie op MarieT
Merken jullie een bepaalde termijn op tussen klachten en de tandjes die eff ...
Hier vanaf 2 maanden symptomen en de eerste tanden kwamen er door toen hij bijna 4 maanden was. Het is daarna ook niet gestopt, op 5 maanden kwam nr 3 en nu met 5,5 maanden staan 4,5 en 6 er door. Ik ben benieuwd of de symptomen nu wel weg gaan. Of die nu eindelijk eens goed gaat slapen.
Hier viel wel elke keer op dat een aantal dagen na de (nog) slechte(re) nachten met huilen in slaap de tanden er door kwamen.