25 Reacties

6 dagen geleden

Oh wauw 🙈 hier ook wel wat last maar ik zie vooraan ook nog niks, ik ga morgen nu toch ook eens achteraan checken 🤔

6 dagen geleden

Reactie op Lizzy1706

Oh wauw 🙈 hier ook wel wat last maar ik zie vooraan ook nog niks, ik ga mo ...
Hier vant tzelfde. Rode wangen, rode poep, alles in mond steken... Ga morgen ook eens voelen 😅🙈

6 dagen geleden

Reactie op prien

Hier vant tzelfde. Rode wangen, rode poep, alles in mond steken... Ga morge ...
Ben benieuwd!!

6 dagen geleden

Ik voel ook regelmatig omdat ik vermoed dat ze wat last heeft van tanden, maar voel nog niet meteen iets... Ben benieuwd of het uiteindelijk toch tanden waren of iets anders 😅

6 dagen geleden

Wij merken dezelfde symptomen, maar zag niks. Ondertussen heeft de kinderarts wel bevestigd dat er onderaan een tandje komt. Maar gelukkig niet in de hoek! Wist niet dat dat ook kon…

5 dagen geleden

Oh amai dat is idd heel vroeg! Kiezen zijn meestel heel pijnlijk, daar ben je al van af dan. Ik heb al wel eens gehoord van een baby die geboren was met een tand.

5 dagen geleden

Hier sinds gisteren dezelfde symptomen, maar hij word ook huilend wakker, en het is een andere huil dan honger of aandacht, en een pijn huil dus heb hem een pijnstiller gegeven en nu slaapt hij rustig 🙏 Hoop dat ze hier snel door komen want vol vooraan wel een bult en je ziet al iets licht wit. Wel speciaal dat er haar een kies is uitgekomen, maar heb gelezen dat dat wel kan maar uitzondelijk is. Ik heb ook eens gehoord dat als babytjes vroeg tanden krijgen dat ze met alles vroeg zijn. Weet niet of het een fabeltje is, maar wel iets leuks dacht ik 😊

5 dagen geleden

Reactie op MaxiiMiiNii

Hier sinds gisteren dezelfde symptomen, maar hij word ook huilend wakker, e ...
Dat huilend ‘wakker’ worden herken ik wel. Bij ons was dit telkens het teken dat ze er bijjjjna doorkwamen. Dinsdag was het bij ons ook weer zo en vandaag zag ik dat zijn tandvlees op 3 plaatsen aan het openbreken is.

5 dagen geleden

Reactie op Sikka

Dat huilend ‘wakker’ worden herken ik wel. Bij ons was dit telkens het teke ...
Wel, ik ben er vandaag mee naar de dokter geweest en hij beweert dat het niet kan dat dit al een tand is, en zegt dat het spruw is. Maar er is nergens wit aanslag, niet in de binnenkant van de wangen, niet op de tong,.. vind het echt raar.. en dat wit puntje voelt echt heel hard en scherp aan.. ik moet nu een suspensie smeren tegen spruw maar ben zo goed als zeker dat het dat niet is..

5 dagen geleden

Reactie op MomOf2Daughters

Wel, ik ben er vandaag mee naar de dokter geweest en hij beweert dat het ni ...
En je vroedvrouw zei dat het wél een tand is? Kan je nog eens bij een andere dokter gaan eventueel? Ik ben geen expert, maar dit lijkt me ook eerder een tand te zijn dan spruw 👀

5 dagen geleden

Wel, ik ben er vandaag mee naar de dokter geweest en hij beweert dat het ni ...
Huuu, ik vind dat het op de foto zelfs al lijkt of die tand er volledig door staat. Kan ook door de slechte kwaliteit zijn maar ‘t is wel heel erg wit.

5 dagen geleden

Reactie op Margogo94

En je vroedvrouw zei dat het wél een tand is? Kan je nog eens bij een ander ...
Ja zei zegt ook dat het een tand is😅 en ikzelf ben eigenlijk ook echt bijna zeker. Spruw voelt toch niet zoals een 'scherpe steen' ?

5 dagen geleden

Ja zei zegt ook dat het een tand is😅 en ikzelf ben eigenlijk ook echt bijn ...
Dat denk ik niet nee 😅

5 dagen geleden

Wacht nog even met die spruw medicatie? Een tand zou elke dag steeds meer door moeten komen dus dan ben je over een paar dagen normaal wel zeker van je stuk.

5 dagen geleden

*zij zegt. Omg, vermoeidheid slaat in 🤣

4 dagen geleden

Merken jullie een bepaalde termijn op tussen klachten en de tandjes die effectief doorkomen? Ik denk hier nu al 2-3 weken dat het zover is, hij heeft alle symptomen maar ik zie/voel nog helemaal niks in zijn mondje. Sebiet is hij gwn ziekjes 😅

3 dagen geleden

Reactie op MarieT

Merken jullie een bepaalde termijn op tussen klachten en de tandjes die eff ...
Hier vanaf 2 maanden symptomen en de eerste tanden kwamen er door toen hij bijna 4 maanden was. Het is daarna ook niet gestopt, op 5 maanden kwam nr 3 en nu met 5,5 maanden staan 4,5 en 6 er door. Ik ben benieuwd of de symptomen nu wel weg gaan. Of die nu eindelijk eens goed gaat slapen. Hier viel wel elke keer op dat een aantal dagen na de (nog) slechte(re) nachten met huilen in slaap de tanden er door kwamen.

3 dagen geleden

Reactie op Sikka

Hier vanaf 2 maanden symptomen en de eerste tanden kwamen er door toen hij ...
Amai, heeft hij al 6 tandjes ondertussen? 😱

3 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Amai, heeft hij al 6 tandjes ondertussen? 😱
Jep hij is nog sneller dan zijn zus. Die had 6 tanden op 6,5 maand. 😬

3 dagen geleden

Reactie op Sikka

Jep hij is nog sneller dan zijn zus. Die had 6 tanden op 6,5 maand. 😬
En ondertussen zitten wij ons hier af te vragen wanneer die 1e tand eraan komt 😅