11 Reacties

10 maanden geleden

Ik denk het niet.. zoals tonijnsalade ook beter niet. Maar tonijn uit blik mocht dan wel? Eventueel hier zelf een salade van maken?

10 maanden geleden

Wordt afgeraden op zwangerhap

10 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ik denk het niet.. zoals tonijnsalade ook beter niet. Maar tonijn uit blik ...
Tonijn uit blik mag ook niet :(

10 maanden geleden

Reactie op StarAxelRainbow2324

Tonijn uit blik mag ook niet :(
Oh goed dat je het zegt!

10 maanden geleden

Ik heb krabsla gegeten met de feestdagen… Een enkele keer kan absoluut geen kwaad!

10 maanden geleden

Ik hou me ook aan de richtlijnen van zwangerhap (ook aangeraden door mijn gynaecoloog). Maar het zijn maar richtlijnen, de ene volgt ze tot op de letter, de andere niet 🤷🏻‍♀️

8 maanden geleden

Ik heb gelezen dat krapsla niet mag maar dat surimisalade geen echte krabsla is en dus wel veilig is. Ik eet 1 boke per dag ervan. Voor de rest lust ik geen vissoorten. Dus ik dacht goed alternatief om “vis” binnen te hebben. Doe vooral waar jij je goed bij voelt.

8 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Ik heb gelezen dat krapsla niet mag maar dat surimisalade geen echte krabsl ...
Dan eet je mss beter surimi sticks tussen je boterham, want zo’n surimisalade bevat vooral veel saus en weinig surimi. Zo’n salades zijn nooit echt ‘gezond’.

8 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Dan eet je mss beter surimi sticks tussen je boterham, want zo’n surimisala ...
De sticks lust ik niet tussen Boterhammen. Uit vuist wel. Ik vind de salade juist lekker en ga ni voor “gezond” maar voor wat ik lekker vind en binnen krijg. Wat met 25 weken nog altijd niet vanzelfsprekend is.

8 maanden geleden

Bij Colruyt (en soms ook in andere winkels) hebben ze de vegetatische versie van krabsla en je merkt het verschil écht niet. Getest met de hele familie. Bon Mush sea salad heet het. Aanrader!

7 maanden geleden

Reactie op Thatiana

De sticks lust ik niet tussen Boterhammen. Uit vuist wel. Ik vind de salade ...
Ik suggereerde het maar gewoon omdat je zei “dan heb ik toch vis binnen”. Maar you do you 😌 we kennen het allemaal wel, het ziek zijn, voorkeuren hebben of juist vreetbuien, hoort er allemaal bij!