19 Reacties
9 maanden geleden
Bij mijn eerste kindje ook eerste test negatief… had ook enkel maar ontbeten zoals gewoonlijk en was ook ergens rond de middag dat de test werd gedaan… ik heb dan de uitgebreide moeten gaan doen en mijn waarden waren toen zeer goed, geen zwangerschapsdiabetes. Ik krijg nu meteen de uitgebreide omdat mij de keuze werd gegeven en mits ik me toen voor niks erg druk heb gemaakt heb ik dit ook liever al ben ik niet fan van het drankje maar zo ben je zeker van de eerste keer… hoop je een klein beetje hiermee te kunnen geruststellen 😊😉
9 maanden geleden
Reactie op StarAxelRainbow2324
Bij mijn eerste kindje ook eerste test negatief… had ook enkel maar ontbete ...
o super bedankt voor je bericht. Dit stelt me zeker gerust. want mijn man denkt namelijk hetzelfde en bij deze is het dus al een klein beetje bevestigd dar het kan
😁 hopelijk bij mij ook zoals bij jou.
9 maanden geleden
Ik ben vanmorgen gegaan om 8u. Ik was nuchter en had sinds 19u niets meer gegeten. Mijn glycemie was 103 na 1 uur (moet idd onder de 130 zijn). Het is zelf beter om de suikertest nuchter te doen zegt mijn ziekenhuis ; zij plannen alleen maar suikertesten in in de VM.
9 maanden geleden
Ik heb de test vandaag om 14u 😫 ik heb momenteel nog niet ontbeten en zit al op werk.. ik heb bij 2 hardgekookte eitjes, een appel en druifjes alhoewel ik me nu toch bedenkt dat in fruit ook heel wat suiker zit?😫🥲
9 maanden geleden
Reactie op Maantje9909
Ik heb de test vandaag om 14u 😫 ik heb momenteel nog niet ontbeten en zit ...
Ik zou even bellen naar je ZH wat je best wel of niet eet. Ik zou idd denken dat in fruit ook suiker zit ; maar op mijn blad lag de focus op de avond ervoor vooral geen snelle koolhydraten zoals frieten, pizza en pasta.
9 maanden geleden
Reactie op Maantje9909
Ik heb de test vandaag om 14u 😫 ik heb momenteel nog niet ontbeten en zit ...
geen paniek je moet wat eten anders zal je resultaten zo zijn als ik met een te lage waarde aan rode bloedcellen.
die waarschijnlijk voor mijn negatief resultaat zullen gezorgt hebben.
Mijn vroedvrouw zei achteraf dat ik gewoon warm mocht gegeten hebben. stel dat de test ook zo is bij jou zullen ze voor het zekerste een uitgebreide suikertest doen in de ochtend. ik moet vrijdag deze gaan afleggen.
9 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ik ben vanmorgen gegaan om 8u. Ik was nuchter en had sinds 19u niets meer g ...
ah dat is wel handig. ik kan pas gaan om 18h s'avonds voor mijn suikertest dus vermoed dat ik er al aanhang voor de moeite..
9 maanden geleden
Reactie op lauratje1909
geen paniek je moet wat eten anders zal je resultaten zo zijn als ik met ee ...
Ik kon vandaag mijn uitslag online zien… geen flauw idee wat dit allemaal betekend maar mijn suiker stond op 115. Dus wel oke denk ik? Enkel hemoglobine, hemacriet en vitamine D stonden in het rood? 😫 Als ik dan op google ga opzoeken kom ik op bloedarmoede uit of zou het de rode bloedcellen waar jij het over hebt zijn? Ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog dus ze ging de uitslag morgen pas bespreken…
8 maanden geleden
Reactie op Maantje9909
Ik kon vandaag mijn uitslag online zien… geen flauw idee wat dit allemaal b ...
Je suikertest is normaal volgens mij inorde moet onder 130 zijn en staat op 115 dus dat is goed. Derest daar ken ik ook niks van
8 maanden geleden
Bedankt allemaal voor de reacties.
Heb inmiddels mijn uitgebreide suikertest achter de rug die resultaten zijn gelukkig goed. Joepie geen zwangerschapdiabetes.😁
8 maanden geleden
Mijn eerste test gisteren ook om 13 uur gedaan, helemaal nuchter. Helaas net gehoord 148 :( dus nu dinsdag de uitgebreide, ik hoop toch nog op positief nieuws..
8 maanden geleden
Reactie op Christine95
Mijn eerste test gisteren ook om 13 uur gedaan, helemaal nuchter. Helaas ne ...
Ik duim voor je
8 maanden geleden
Reactie op lauratje1909
Ik duim voor je
Dankjewel, gelukkig wees de tweede test uit dat het vals alarm was 🙏🏻
8 maanden geleden
Reactie op Christine95
Mijn eerste test gisteren ook om 13 uur gedaan, helemaal nuchter. Helaas ne ...
Hoe was jou uitgebreide?
8 maanden geleden
Ik had vorige week rond de middag mijn suikertest en zat net op de grens van 130. Ik had normaal ontbeten. Achteraf gezien denk ik dat ik die dag te weinig gedronken had en wat gedehytrateerd was. Bij de uitgebreide bleek uiteindelijk alles in orde gelukkig :) Ik vond beide testen trouwens goed meevallen en ben thans geen zoetekauw.
8 maanden geleden
Reactie op claartje96
Hoe was jou uitgebreide?
Helemaal in orde. Zelfs beter dan gemiddeld raar genoeg 🙈