18 Reacties

9 maanden geleden

gewoon drinken zonder nadenken 🙈

9 maanden geleden

ik heb deze zelf meegekregen om thuis al te drinken. de tip gekregen om het drankje in de ijskast te bewaren zodat het ´iets beter´ zal meevallen.

9 maanden geleden

Reactie op lauraDN

gewoon drinken zonder nadenken 🙈
Slecht van geweest?😅

9 maanden geleden

Reactie op jvnhf

Slecht van geweest?😅
neuh dat niet echt. was wel blij dat ik een beker water achteraf ook mocht drinken

9 maanden geleden

Hoe vond je het uiteindelijk? Ik had vorige zwangerschap de gele smaak en moest het sowieso in de koelkast bewaren. Mijn vroedvrouw raadde toen aan om het met een rietje te drinken. Ik vond dat toen echt goed meevallen eigenlijk. Zeker niet lekker maar nu ook niet super ranzig ofzo.

9 maanden geleden

Reactie op Sikka

Hoe vond je het uiteindelijk? Ik had vorige zwangerschap de gele smaak en m ...
Ik had ook de gele . Moest het in ene keer leegdrinken😅 viel wel mee

9 maanden geleden

Reactie op jvnhf

Ik had ook de gele . Moest het in ene keer leegdrinken😅 viel wel mee
Ja cava he, je hoort allemaal verhalen maar wordt bang gemaakt voor niks eigenlijk. 😅

9 maanden geleden

Ik heb vandaag ook de uitgebreide suikertest gehad. Ik vond het drankje heel goed meevallen (ik had het oranje drankje) maar mocht niks anders drinken of eten tussendoor (ook geen water drinken). Ik had wel de pech dat ik na 3 kwartier onwel werd 🙈

9 maanden geleden

Zijn er hier dan mensen die positief hebben getest op zwangerschapsdiabetes? zo ja, voelde je dit op voorhand al een beetje?

9 maanden geleden

Net mijn uitslag binnen en op het eerste zicht lijkt alles in orde 😊

9 maanden geleden

Weet iemand of je mag ontbijten voor de suikertest? Of moet je nuchter zijn?

9 maanden geleden

Reactie op SilKenneth

Weet iemand of je mag ontbijten voor de suikertest? Of moet je nuchter zijn ...
Ik moet nuchter zijn zeiden ze 🤷🏻‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op SilKenneth

tegen mij zeiden ze dat ik nuchter moest zijn maar dat ik wel vb een boterham mocht eten maar voorbeeld niet enen met veel choco gesmeerd ofzo... dus ik denk dat als je voelt dat je misschien slapjes gaat zijn dat er wel 1 lichte boterham er van af kan

9 maanden geleden

Reactie op SilKenneth

Tegen mij zeiden ze licht te ontbijten. Dus suikers zoals fruit en choco etc vermijden... Heb hem morgen om 10u30.

9 maanden geleden

Bij mij hebben ze niks gezegd, ik heb gewoon normaal gegeten en niet opgelet op suikers ofzo. Ik had het in de namiddag en de test was oke 😊

9 maanden geleden

Reactie op SilKenneth

Mijn vroedvrouw had gevraagd voor volledig nuchter te zijn maar ze kwam ‘s ochtends dus dat was dan ook geen probleem. Desnoods even navragen?

9 maanden geleden

Mij werd ook gevraagd nuchter te komen. Dat is het beste, zeiden ze in het ziekenhuis. Ze plannen ook suikertests enkel in de voormiddag in bij mijn ZH.

8 maanden geleden

Ik vond dat best wel lekker. Het is heel zoet, maar ja is ook een al suiker. Maar de smaak was best ok