7 Reacties
4 maanden geleden
Mijn knip was na een week terug opengegaan. Mijn vroedvrouw heeft dit opgevolgd en zolang het niet ontstoken leek, moest ik mij geen zorgen maken. Ik heb 2x per dag een kompress met helende zalf opgelegd om het genezingsproces te versnellen. Nu, 2 weken later, is de knip stillaan vanzelf aan het dichtgroeien.
Misschien kan je vragen aan je vroedvrouw om eens na te kijken voor de zekerheid?
4 maanden geleden
Heeyy, ik ben nu 5 weken geleden bevallen en had exact hetzelfde als wat jij beschrijft. Mijn vroedvrouw heeft erna gekeken en zei dat het geen kwaad kon dat het eerder een schoonheids kwestie is. Maar ik keek er alleen voor de genezing in de gate te houden, voor de rest hoeft het voor mij daaronder niet perfect uit te zien 🙈
Nog sterkte met het herstel! ❤️
4 maanden geleden
Reactie op MaxiiMiiNii
Heeyy, ik ben nu 5 weken geleden bevallen en had exact hetzelfde als wat ji ...
Haha oke, dat stelt me wel gerust. Voor mij hoeft het er ook niet perfect uit te zien 🙈
Tijdens het naaien zei mijn gynaecologe dat ze het zo mooi mogelijk aan het naaien was want 'dat het toch belangrijk is dat het er down under goed uitziet he'. Mission failed 🙈
4 maanden geleden
Reactie op MarieT
Haha oke, dat stelt me wel gerust. Voor mij hoeft het er ook niet perfect u ...
Voor verlichting en tegen het scheuren (als ik wandelde) gebruikte ik homeoplasmine zalf. Werkte voor mij ,el echt verlichtend 😊