42 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook nog niets ontvangen.. kind en gezin ging dan ook automatisch contact opnemen maar is ook nog niet gebeurd

7 maanden geleden

Wij hebben het toevallig eergisteren ontvangen via Parentia, ben over 7,5 weken uitgerekend

7 maanden geleden

Waar heb je het aangevraagd? En wanneer uitgerekend?

7 maanden geleden

Reactie op Eli4321

Waar heb je het aangevraagd? En wanneer uitgerekend?
Myfamily en 16 Juni

7 maanden geleden

Ik heb het ook al ontvangen de maandag en 11 juni uitgerekend

7 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 4 juni en heb het ontvangen op 8 of 9 april (via Parentia). Via Parentia kan je zien via jou profiel of het al gestort is of niet, en dan ontvang je het binnen enkele dagen!

7 maanden geleden

Reactie op lamso

Myfamily en 16 Juni
Ik ben uitgerekend 10 juni en heb het maandag ontvangen. Soms duurt het een beetje langer omdat de overschrijvingen om de zoveel dagen plaatsvinden

7 maanden geleden

Ik ben uitgerekend 19juni maar nog niet ontvangen (parentia)

7 maanden geleden

Ik heb mijne ook nog niet gehad, dit staat er op de website van Parentia:

7 maanden geleden

Hier via parentia. Uitgerekend 17juni En ik verwacht het tegen 23 april. Dat zou exact op 32 weken zijn dan.

7 maanden geleden

Ik heb het eind maart aangevraagd via Fons, en het stond exact 2 maanden voor de uitgerekende datum op onze rekening 馃槉 Kind en gezin is ook al langs geweest.

7 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ik heb mijne ook nog niet gehad, dit staat er op de website van Parentia:
Dit lijkt mij wel het kindergeld en niet het startbedrag.

7 maanden geleden

Ik ben ook bij MyFamily. Ze storten het bedrag ten vroegste 2 maanden voor je uitgerekende datum, dus dat kan ook wat later zijn 馃槉 Je zou het wel moeten kunnen zien op je MyFamily-portaal of de betaling al gebeurd is. Ik ben uitgerekend voor 21 juni, dus bij mij is het nog te vroeg om al iets ontvangen te hebben.

7 maanden geleden

Reactie op kellydimi1997

Dit lijkt mij wel het kindergeld en niet het startbedrag.
Dat kan hoor, ik toon enkel wat er staat ivm het groeipakket. Hier hoort het startbedrag ook bij volgens hun 馃槄

7 maanden geleden

Ik ben uitgerekend 4 juni en ontvangen op 8 april. Ben aangesloten bij MyFamily.

7 maanden geleden

Uitgerekend voor 14/6 en heb het 17/4 gekregen. Ik zit bij kidslife.

7 maanden geleden

Uitgerekend 15 juni, ik zie in het Myfamily portaal dat de uitbetaling zal gebeuren op 22 april 馃槉

7 maanden geleden

Reactie op Baby15062024

Uitgerekend 15 juni, ik zie in het Myfamily portaal dat de uitbetaling zal ...
Oh oke dan zal dat van mij misschien ook 1 van de dagen komen馃檲 ik kan niet op mijn portaal. Hele vervelend

7 maanden geleden

Uitgerekend 9juni en ontvangen op 12April Via FONS

7 maanden geleden

Reactie op Julie0991

Wij hebben het toevallig eergisteren ontvangen via Parentia, ben over 7,5 w ...
Ja wij ook !