34 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

In de app ´oei ik groei´ moet je de uitgerekende bevallingsdatum gebruiken ...
Dankje! Maar ik ga hem toch niet aanschaffen want dan ga ik me misschien teveel focussen daarop ☺️

MOD

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Eenmalig €6 dacht ik
Intussen is het met een abonnement waarbij je maandelijks moet betalen 😔

2 maanden geleden

Reactie op NDL

Inderdaad, echt erg spijtig.. 😩

2 maanden geleden

Reactie op NDL

Allee, dat hebben ze goed gezien dan 😏

2 maanden geleden

Een maand geleden is er een topic geopend over de app of het de moeite waard is. https://community.24baby.be/forum/baby/oei-ik-groei-app-PegaMpX?utm_source=24Baby&utm_medium=app De meningen zijn verdeeld. Blijkbaar is alles ook wel online terug te vinden. Mijn ervaring bij mijn eerste is dat je er de eerste maanden veel naar kijkt maar na een tijd niet meer. Ik vond het ook alleen maar handig om elke slechte dag/nacht te steken op een sprong “want volgens de app zou hij nu in een sprongetje zitten”. De moeite? Eigenlijk niet. Ik wil gerust screenshots maken met hoeveel weken die sprongen zouden zijn voor diegene die het toch eens willen zien.

2 maanden geleden

Reactie op NDL

Oooh dan is het niet de moeite! De 6 euro vond ik het nog waard. Je vind inderdaad alles ook online.

2 maanden geleden

Hoe meld ik mij af 😂

MOD

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hoe meld ik mij af 😂
Als je de app gekocht hebt voordat de community er was, moest je gewoon eenmalig 6 euro betalen maar dan kan je niet op de community ☺️ en anders is het denk ik een abonnement maar geen idee hoe je dat opzegt, ik heb die 6 euro versie 😂

2 maanden geleden

Reactie op NDL

Als je de app gekocht hebt voordat de community er was, moest je gewoon een ...
Ahja ik ook!!😆

2 maanden geleden

De dutjes zijn inderdaad korter en zoveel eten momenteel! (16 weken) Ik krijg weer niets gedaan omdat ik constant een jengelende baby heb die bijna elk uur terug honger heeft. 🙄

2 maanden geleden

Reactie op Joa1983

De dutjes zijn inderdaad korter en zoveel eten momenteel! (16 weken) Ik kri ...
Vermoeiend 💀💀

2 maanden geleden

Reactie op Joa1983

De dutjes zijn inderdaad korter en zoveel eten momenteel! (16 weken) Ik kri ...
Hier nu 15,5 weken en sinds een paar dagen maar dutjes meer van 30 minuten en ‘ s middags iets langer. Ik ben vooral constant aan het denken waar ik haar mee moet blijven bezighouden. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Hier nu 15,5 weken en sinds een paar dagen maar dutjes meer van 30 minuten ...
Ze zijn inderdaad ook precies zo snel verveeld. Ze verschiet hier van haar eigen speelgoed dus dat is ook al geen hulp.😀