34 Reacties
2 maanden geleden
Een maand geleden is er een topic geopend over de app of het de moeite waard is.
https://community.24baby.be/forum/baby/oei-ik-groei-app-PegaMpX?utm_source=24Baby&utm_medium=app
De meningen zijn verdeeld. Blijkbaar is alles ook wel online terug te vinden.
Mijn ervaring bij mijn eerste is dat je er de eerste maanden veel naar kijkt maar na een tijd niet meer.
Ik vond het ook alleen maar handig om elke slechte dag/nacht te steken op een sprong “want volgens de app zou hij nu in een sprongetje zitten”.
De moeite? Eigenlijk niet.
Ik wil gerust screenshots maken met hoeveel weken die sprongen zouden zijn voor diegene die het toch eens willen zien.
2 maanden geleden
Reactie op NDL
Intussen is het met een abonnement waarbij je maandelijks moet betalen 😔
Oooh dan is het niet de moeite! De 6 euro vond ik het nog waard. Je vind inderdaad alles ook online.
MOD
2 maanden geleden
Reactie op ShannaE
Hoe meld ik mij af 😂
Als je de app gekocht hebt voordat de community er was, moest je gewoon eenmalig 6 euro betalen maar dan kan je niet op de community ☺️ en anders is het denk ik een abonnement maar geen idee hoe je dat opzegt, ik heb die 6 euro versie 😂
2 maanden geleden
Reactie op Joa1983
De dutjes zijn inderdaad korter en zoveel eten momenteel! (16 weken) Ik kri ...
Hier nu 15,5 weken en sinds een paar dagen maar dutjes meer van 30 minuten en ‘ s middags iets langer. Ik ben vooral constant aan het denken waar ik haar mee moet blijven bezighouden. 🙈