Slapen jullie kindjes ook zo weinig overdag wanneer ze een sprong doormaken? Hier misschien 1.5u op een hele dag geslapen. Hopelijk een goede nacht nu 😴😴😴
Ons zoontje is 5 weken te vroeg geboren. Hij is nu 14 weken oud. Ik vind het heel moeilijk om te weten wanneer hij dan in die sprongen zit, maar momenteel krijst hij heel vaak zonder reden (pamper proper, gegeten, geboerd,...) dus dat is misschien wel een teken.
Los eventjes van de sprongetjes, 27 oktober wordt het winteruur... Dat wordt ook nog een aanpassing denk ik. Want merendeel van onze baby s zal dan ms terug slaapritme hebben en crèche enzo...hopelijk niet teveel last van
Ja hier ook vaak 4-5u wakker 🙈 en dan moeilijk in slaap komen. Ze is ook wel 4 weken te vroeg geboren dus vind het ook lastig om te weten wanneer het een sprongetje is.
Los eventjes van de sprongetjes, 27 oktober wordt het winteruur... Dat word ...
Was Ik ook aan het denken, hier wel nog niet echt een ritme. Soms om 23u laatste fles, soms om 20u. Maar moet wel altijd mee opstaan om de zus naar school te brengen
Hij sliep al niet veel overdag, maar sinds een paar dagen is het nog minder 🥴 overprikkeld, moeilijk in slaap te krijgen en schiet wakker vanaf ik hem in bed wil leggen 🙈 en we gaan best zwijgen over hoe de nachten hier de laatste dagen verlopen 😩😅 ik sus me met het idee dat dit ook wel weer voorbij gaat 🙈
Hier totaal geen last van eigenlijk. Wat merken jullie voor de rest van sprong 4? Dochtertje begon vorige keren telkens een aantal dagen vroeger aan haar sprong, maar nu merk ik niets terwijl ze net al een paar dagen in sprong 4 zou moeten zitten. 🫣
Mijn is al eens van 6uur smorgens tot 22u savos wakker gebleve met 2x een kwartiertje slaap. Een pittige dame hier 😅🫣 deze week wil ze snachts ook weer meer drinke
Bij mij klopten de eerste drie sprongen wel op vlak van last die ze had als ...
Ja klopt soms komt dat zeker overeen, staat ook in het artikel. Het gaat er vooral om dat ieder kindje op zijn eigen tempo ontwikkelt. Vlak voor zo’n ontwikkeling gaan ze door een moeilijke periode maar die komt dus niet altijd overeen met wat die app aangeeft en dat is ook oke.