47 Reacties
één maand geleden
Reactie op elisero
Hier deed hij blokjes van 5 uur en 3 uur slapen snachts. Tijdens de slaapre ...
Oef, dat is pittig. Sterkte en succes.
Gelukkig hier niet echt te klagen. Slaapt van 20/20h30 tot 3h en dan tot 8h. 1 á 2 droomvoedingen. Overdag daarin tegen. Van grote dutjes (2-4u) naar hazenslaapjes (30’-45’) en soms een dut van 1,5u. Maar ik merk wel dat ze onrustig slaapt, zich zelf wakker houdt door altijd te willen rollen en dan boos worden omdat het nier lukt. Soms zo hard dat ik ze moer helpen in slaap te geraken. Dit gelukkig enkel overdag. Ze eet ook minder lang van de borst, maar lijkt wel iedere keer voldaan en vraagt ineens minder snel eten. Normaal 2,5-3u nu 3 5u-5u. Slaapregressie?
één maand geleden
Wij ervaren dit in momenten, de laatste week is wel heftig geweest 😱 het slapen overdag was al geen groot succes, nu is het vechten om hem in slaap te krijgen 😫 de nachten lopen ook niet over van slaap, soms elk uur wakker en zelden eens een blokje van 4u.. volgens de app nog 9 lastige dagen, ik hoop dat de app gelijk heeft, het begint stilaan door te wegen 😴
één maand geleden
Reactie op Margogo94
Zie het als iets positiefs: je draakje leert allemaal nieuwe dingen, joepie ...
Ja dat is echt zo fijn he! Plots nieuwe geluidjes, een soort van mompelen. Hihi
één maand geleden
Reactie op Eline156
Wij ervaren dit in momenten, de laatste week is wel heftig geweest 😱 het s ...
Ik weet niet of je baby de draagzak leuk vindt? Momenteel nu in sprong 4 als hij anders niet wil slapen zijn het dutjes id draagzak en probeer dan 1x per dag zelf ook buiten te wandelen, ineens een win win denk ik dan🙈
één maand geleden
Reactie op Valeriee94
Ik weet niet of je baby de draagzak leuk vindt? Momenteel nu in sprong 4 al ...
We beginnen zo en eerst kijkt hij vol bewondering rond naar de bomen enz en vervolgens dommelt hij stilletjes aan in🥰
één maand geleden
Hier ook… een gevecht tegen haar slaap ( zou op die moment gwn willen zeggen tegen haar kom we ruilen zal ik wel slapen 😂) en in voormiddag ook een hel met eten 🙄(speen met haar tong eruit duwen om dan te krijsen omdat ze honger heeft🤦🏻♀️)
één maand geleden
Hehe herkenbaar mijn zoontje zit ook in zijn 4 maanden slaapregressie
één maand geleden
Reactie op ShannaE
Jaa pffoee, het valt niet mee he. Heb het gevoel dat wij er nu door zijn, maar nu kan hij rollen en sta ik de ganse nacht naast zn bed omdat ie dan jammert dat ie op zn buikje ligt... hele nacht bezig met m terugdraaien. Soms heb ik geluk dat ie dan op zn rug blijft liggen of op zn buik in slaap wil vallen.. maar wel pittig om dan nu om 4.45 te moeten op staan om te gaan werken 🫠🫠
één maand geleden
Reactie op AG211
Even iets helemaal anders, maar wat een mooie muts!! Mag ik vragen vanwaar ...
H&m. Heb vorige week ook een supermooie en schattige bij jbc gekocht. Met bijpassend sjaaltje en wantjes 🥰 wel op de groei gekocht dus die is nog een beetje te groot. Daar was trouwens ook koppelverkoop echt wel de moeite. Was zondag 🤗
één maand geleden
Reactie op ShannaE
Toch geen beige teddy achtig? Hier ook veel te groot 😂
Jawel maar dan meer bruin 😀🥰 zal voor januari zijn denk ik. Ik hoop het toch😄