Dag mama’s,
Ik heb even erkenning nodig! Mijn baby is echt een draak te laatste dagen, huilen, jammeren, schreeuwen, niet slapen overdag, niks is goed. Ik word er zelf hysterisch van 😔. Hoe kom ik dit door?
Succes! Hopelijk erna terug rust in huis! En als extra’tje vertrekt mijn vriend donderdag op weekend met vrienden, zal me al maar voorbereiden op niet eten en douchen 😅
Bij mijn zus duurde het de volle 6 weken. Ik heb daardoor niet zoveel hoop 😝 maar kan 2-6 weken duren. Bij een nicht van mij zelf maar een paar dagen en kan van de ene op de andere dag ineens beter zijn dus het is niet te voorspellen🙈
Hier ook een draakje, niets is goed. 🙈 Volgens de app hebben we nog 7 last ...
Nee, eigenlijk niet! Wel al een drietal weken vechten tegen de slaap overdag, maar lastig doen omdat het niet naar haar zin is is eigenlijk pas sinds een week. (Kwaad worden, wenen, benen strekken en afduwen,…).
Nee, eigenlijk niet! Wel al een drietal weken vechten tegen de slaap overda ...
Vechten tegen de slaap deed ze altijd al, maar meestal als ik ging wandelen viel ze meteen in slaap, dat is nu ook niet meer het geval en is de hele wandeling aan het jammeren 🙃. Kwaad worden doet ze hier ook, echt zo grommen en roepen 😅
Ohh fijn dat jullie nog niet aan het werk zijn!! Ik had de slaapregressie tijdens mn eerste weken dat ik terug aan het werk was 🫠🫠 maaaarr gelukkig overleefd en het duurde hier ook maar 2.5 week gelukkig 🤞🏼🤞🏼 veel succes en jullie komen er doorheen! Hopelijk duurt het niet te lang bij jullie
Hier ook met momenten. Vorige vrijdag de eerste ganse dag in de crèche gehad en meneer heeft bijna gans de dag gebruld… hij heeft 2x 30 minuten in de armen van een van de verzorgsters geslapen 🙈