13 Reacties

één maand geleden

Wij wisselen tussen 3 en 4.. dikkere melk lukt meestal met 3. Maar als het te lang duurt steken we een 4 op

één maand geleden

Hier 3. Qua snelheid drinkt hij al snel genoeg 😅👍

één maand geleden

Hier zitten we ook tussen 3 en 4.. 4 gaat soms te snel en 3 gaat soms te traag, verschilt echt van voeding tot voeding 😅 Overgaan naar volgende nummer wanneer je baby in slaap valt voor de voeding op is of boos wordt aan de fles!

één maand geleden

Ik had een 3 en een 4 gebruikt maar vind dat veel te snel gaan, zeker als je therapeutisch wil voeden best een kleine speen, ik ben nu terug naar de 2 gegaan en ga deze blijven gebruiken, je moet denken: je tepel wordt ook niet groter naarmate je baby groeit 😁

één maand geleden

Hier nog full-time borstvoeding, af en toe een flesje afgekolfde melk en daarvoor gebruik ik nog speen 2. Ook 3 geprobeerd, maar daarmee stroomt de melk te snel. Hij kan nogal gulzig drinken en dan loopt de helft ernaast

één maand geleden

Hier een 3 😃

één maand geleden

Hier nog speentje 2 want het is nog in combinatie met borstvoeding, maar met dat speentje is z'n flesje van 150ml op 10 minuutjes leeg

één maand geleden

Hier nummer 1 nog steeds.. als ik naar nummer 2 ga loopt de melk langs zijn kinnetje en verslikt hij zich. Drinkt wel nan evolia ivm overgang van borstvoeding.

één maand geleden

Mijn vroedvrouw zei dat je moet wisselen naar een groter speentje als een voeding langer dan 15 a 20 minuten duurt ☺️

één maand geleden

Hier 14 weken en we gebruiken speentje 4

één maand geleden

Hier 14 weken en nummer 3

één maand geleden

Wij gebruiken speentje nr 3. Telkens een groter speentje gaan gebruiken wanneer het te traag ging of ze gefrustreerd geraakte tijdens het drinken.

één maand geleden

Speentje nummer 3. Heb een 123 speen geprobeerd en daar liep de melk nog uit zijn mondje