Hey iedereen, wij gebruiken de Philips Avent Natural flesjes. Voor diegenen die deze ook gebruiken: welke nummer van speentje gebruiken jullie nu? Hoe weet je wanneer je moet overgaan op de volgende nummer?
Hier zitten we ook tussen 3 en 4.. 4 gaat soms te snel en 3 gaat soms te traag, verschilt echt van voeding tot voeding 😅
Overgaan naar volgende nummer wanneer je baby in slaap valt voor de voeding op is of boos wordt aan de fles!
Ik had een 3 en een 4 gebruikt maar vind dat veel te snel gaan, zeker als je therapeutisch wil voeden best een kleine speen, ik ben nu terug naar de 2 gegaan en ga deze blijven gebruiken, je moet denken: je tepel wordt ook niet groter naarmate je baby groeit 😁
Hier nog full-time borstvoeding, af en toe een flesje afgekolfde melk en daarvoor gebruik ik nog speen 2. Ook 3 geprobeerd, maar daarmee stroomt de melk te snel. Hij kan nogal gulzig drinken en dan loopt de helft ernaast
Hier nummer 1 nog steeds.. als ik naar nummer 2 ga loopt de melk langs zijn kinnetje en verslikt hij zich. Drinkt wel nan evolia ivm overgang van borstvoeding.