Wij gebruiken sindskort Nan complete comfort pro maar ik merk dat mijn zoontje heel lang over zijn fles doet (40-45min). Ik heb het idee dat de pap heel dik is en niet goed door de speen gaat. Wij gebruiken tommie tippee flessen. Iemand ervaringen met deze pap en welke speen/fles gebruik jij hiervoor?
Bedankt!
Wij hebben Nan AR, dikke melk en wij gebruiken flessen van MAM, met speen nr 2. We gaan binnenkort overschakelen naar nr 3 omdat het ook traag begint te gaan
Wij hebben ook de complete comfort en geven dit met de dirfax flessen speentje M maar gaan binnenkort overschakelen naar de L ons dochtertje is nu 11weken
Wij overgeschakeld naar philips avent met airfree ventiel en speentje nr 5, met deze voeding. Wij hadden difrax flessen maar met die voeding ging dit bijna niet...
Toen ons dochtertje overschakelde naar Nan complete comfort, hadden we veel klonters in de melk. We hebben toen een mixer gekocht. Nu drinkt ze uit een Lansinoh flesje (maat S). Eerst dronk ze uit een Medium, maar door de mixer was haar melk te dun en ging het te snel.