12 Reacties

MOD

één maand geleden

Contrastboekje, voelboekje, voetenpiano en de modu baby set worden hier dagelijks gebruikt

één maand geleden

Wij hebben van vtech zo een bal met een koe erin. Met muziek enzo, hier grijpt hij dat vast. En ook dingen met spiegels en om vast te grijpen

één maand geleden

Reactie op NDL

Contrastboekje, voelboekje, voetenpiano en de modu baby set worden hier dag ...
Welke voetenpiano heb je? Ik ben ook op zoek naar eentje!

één maand geleden

Sophie la graf bal, zo een krakkelboekje, rammelaar, ballenbad en speelboog

één maand geleden

Knisperdoekjes, contrastboekjes, spiegel, speelboog, voorlezen, maar vooral veel zonder speelgoed gewoon zot doen met papa of mij

MOD

één maand geleden

Reactie op Steffi123

Welke voetenpiano heb je? Ik ben ook op zoek naar eentje!
De vtech dierenvriendjes trappelpiano, deze vindt hij echt super tof!

één maand geleden

Muziektelefoon, rammelaar (muziekinstrument), muzielmobiel, paw patroo vingerpopjes, haar doudou, en boekjes en zeker niet vergeten de mama en papa

één maand geleden

Een knuffel of tetradoek, van die pols- en sokrammelaars, de spiegel, en mama/papa

één maand geleden

Knisper boekje, bijtring, knuffeldoekje, en deze wortel zijn grote favoriet hier https://oliandcarol.com/products/cathy-the-carrot-doudou-teether?_pos=6&_sid=bc07cd9a5&_ss=r

één maand geleden

Niks eigenlijk 😂 Wij hebben veel rotzooi in huis maar er is eigenlijk niet 1 ding waar hij echt zot van is. Ik vind onderstaande wel handig. Makkelijk vast te houden, past makkelijk in zijn mond, rammelt een klein beetje.

één maand geleden

Favorieten zijn hier nu de vtech knuffelrups en een sensorische bal van playgro met kralen.

één maand geleden

VTech rups, spiegeltje, O-ball (bal met gaatjes), boekjes, om playgro knuffelhond...