Hallo allemaal!
Ik zit met een dillema.. ben zondag 39 weken, de pijn elke dag en nacht word zwaarder en zwaarder.. slaap er amper nog van, maar mijn man snurkt dan ook nog een keer waardoor ik nog minder slaap.. mijn lichaam voelt nu al uitgeput en de bevalling moet nog aankomen.. weten jullie tips? En ja oordopjes heb ik maar hij snurkt door die oordopjes 😅 heb online gezocht maar weet niet wat te vertrouwen..
alvast bedankt!
Hier hetzelfde probleem, ik word super vaak wakker van zijn gesnurk en gedraai. Telkens als ik wakker word, moet ik dan ook nog eens gaan plassen en dan val ik moeilijk in slaap als ik weer in bed lig. Ik kan hem duwen en schudden zoveel ik wil, maar helpt gewoon niet. Ook de oordopjes helpen niet, het dempt het geluid wel wat maar dat is uiteindelijk geen oplossing. Wou dat ik je goede tips kon geven maar ik denk dat ik zelf moet gaan meevolgen 😂
Wij slapen ook tijdelijk apart. Dan voel ik mij ook niet schuldig als ik zelf lig te woelen 's nachts. Ik heb oordopjes van het merk 'loop earplugs' en ben hier wel heel tevreden van! Ik hoor er zo goed als niets door en ben zelf een lichte slaper.