10 Reacties

5 maanden geleden

Geen tips maar I feel your pain. Mijn man snurkt niet maar knarst altijd met zijn tanden 's nachts. Vreselijk!

5 maanden geleden

Kan je man in een andere slaapkamer of zetel? Tijdelijk...

5 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem, ik word super vaak wakker van zijn gesnurk en gedraai. Telkens als ik wakker word, moet ik dan ook nog eens gaan plassen en dan val ik moeilijk in slaap als ik weer in bed lig. Ik kan hem duwen en schudden zoveel ik wil, maar helpt gewoon niet. Ook de oordopjes helpen niet, het dempt het geluid wel wat maar dat is uiteindelijk geen oplossing. Wou dat ik je goede tips kon geven maar ik denk dat ik zelf moet gaan meevolgen 😂

5 maanden geleden

Ik zou ook kijken of jullie tijdelijk apart kunnen slapen

5 maanden geleden

Ik heb dat we nu beiden snurken😅 dus we maken elkaar beiden wakker 🥴 elk om beurt ne keer porren

5 maanden geleden

Wij slapen ook tijdelijk apart. Dan voel ik mij ook niet schuldig als ik zelf lig te woelen 's nachts. Ik heb oordopjes van het merk 'loop earplugs' en ben hier wel heel tevreden van! Ik hoor er zo goed als niets door en ben zelf een lichte slaper.

5 maanden geleden

Reactie op vdlellen

Wij slapen ook tijdelijk apart. Dan voel ik mij ook niet schuldig als ik ze ...
Oh die heb ik ook maar bij mij helpen ze helaas niet genoeg, het dempt maar word toch nog steeds wakker van het gesnurk 🥲

5 maanden geleden

Reactie op prien

Kan je man in een andere slaapkamer of zetel? Tijdelijk...
Moeilijk we hebben maar 2 slaapkamers en de andere kamer is al voor de baby..

5 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Oh die heb ik ook maar bij mij helpen ze helaas niet genoeg, het dempt maar ...
Awel, nu heb ik dat vannacht ook voor de eerste keer gemerkt. Ben ook gaan lopen van t gesnurk. 🥲 toch maar apart slapen dan. 😜

5 maanden geleden

Ik blijf hem duwen tot hij zich zodanig draait dat die niet meer snurkt. 😂