14 Reacties

6 maanden geleden

Bij ons voorziet het ziekenhuis druivensuiker en Aquarius voor de mama, dus dat pak ik niet mee. Ik denk dat ik wel een drinkfles meeneem voor water, eventueel wat mueslirepen ofzo? Ik weet eigenlijk niet goed of het 'verboden' is voor ons om te eten maar de vroedvrouw op de rondleiding zei dat we toch te misselijk zouden zijn en niets gaan willen 😅 Maar dat zal ik zelf wel beslissen 😜 In ieder geval denk ik dat snacks die droog (dus geen chocolade) en apart verpakt zijn, het handigst zullen zijn. Misschien ook iets dat niet te veel kruimelt?

6 maanden geleden

Ik heb aquarius en van die kleine pakjes cornflakes klaargelegd voor de suiker. Ik lust niet graag druivensuiker 🫢. We zullen wel zien of ik ze ga eten. Mijn waterfles is altijd aan mijn hand gelijmd dus die gaat sowieso mee 😛

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Ik heb aquarius en van die kleine pakjes cornflakes klaargelegd voor de sui ...
Oeh ja super goed idee!

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Bij ons voorziet het ziekenhuis druivensuiker en Aquarius voor de mama, dus ...
Oh ja mueslirepen zijn ook een goed idee! Ja, tegen mij zei ze dat ook van dat misselijk zijn. Maar ik wil toch liever iets bij de hand hebben voor als ik toch een hongertje heb 😅

6 maanden geleden

Reactie op MrsVanderhaegen

Oh ja mueslirepen zijn ook een goed idee! Ja, tegen mij zei ze dat ook van ...
Ja, als je daar 12h of langer zit, heb in toch graag wat meer dan een druivensuikertje 😅 Of als je om 22h bevalt en het ontbijt komt pas om 8h30 dan haal ik de ochtend niet zonder iets te eten 😜

6 maanden geleden

Mueslireep, banaan, yoghurt... Zijn tips die ik kreeg. Zoute crackers zijn ook licht en zout, kan interessant zijn. Maar ik denk "dinokoeken en wafel" 😅

6 maanden geleden

Iemand tips voor als je zwangerschapsdiabetes hebt? Buiten fruit weet ik het echt niet 😅

6 maanden geleden

Reactie op lamso

Iemand tips voor als je zwangerschapsdiabetes hebt? Buiten fruit weet ik he ...
Op wat moet je specifiek letten? Mag je bvb iets van Gerlinea eten?

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Op wat moet je specifiek letten? Mag je bvb iets van Gerlinea eten?
Niks met suikers en letten op aantal koolhydraten 😅 het is lastig want ik eet ook geen andere tussendoortjes buiten fruit 🙈

6 maanden geleden

Reactie op lamso

Niks met suikers en letten op aantal koolhydraten 😅 het is lastig want ik ...
Dan zijn koekjes uit de dieetafdeling zoals Gerlinea of Cereal mss wel handig? Of een soort maaltijdshake/yoghurtdrink? En anders zelf iets bakken?

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Dan zijn koekjes uit de dieetafdeling zoals Gerlinea of Cereal mss wel hand ...
Ze hadden gezegd om ook suikervrij gebak bijvoorbeeld te eten omdat er bloem wordt gebruikt dus dat eet ik ook niet. Ik zal het eens bespreken met mijn gynaecoloog volgende week

6 maanden geleden

Reactie op lamso

Ze hadden gezegd om ook suikervrij gebak bijvoorbeeld te eten omdat er bloe ...
Dus iets met bloem mag ook niet ? Oei, zo schiet er inderdaad niet veel over 😅

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Dus iets met bloem mag ook niet ? Oei, zo schiet er inderdaad niet veel ove ...
Ja klopt haha

6 maanden geleden

Reactie op lamso

Iemand tips voor als je zwangerschapsdiabetes hebt? Buiten fruit weet ik he ...
Noten misschien?