14 Reacties
MOD
6 maanden geleden
Bij ons voorziet het ziekenhuis druivensuiker en Aquarius voor de mama, dus dat pak ik niet mee. Ik denk dat ik wel een drinkfles meeneem voor water, eventueel wat mueslirepen ofzo? Ik weet eigenlijk niet goed of het 'verboden' is voor ons om te eten maar de vroedvrouw op de rondleiding zei dat we toch te misselijk zouden zijn en niets gaan willen 😅 Maar dat zal ik zelf wel beslissen 😜
In ieder geval denk ik dat snacks die droog (dus geen chocolade) en apart verpakt zijn, het handigst zullen zijn. Misschien ook iets dat niet te veel kruimelt?
6 maanden geleden
Reactie op panneke96
Ik heb aquarius en van die kleine pakjes cornflakes klaargelegd voor de sui ...
Oeh ja super goed idee!
6 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Bij ons voorziet het ziekenhuis druivensuiker en Aquarius voor de mama, dus ...
Oh ja mueslirepen zijn ook een goed idee! Ja, tegen mij zei ze dat ook van dat misselijk zijn. Maar ik wil toch liever iets bij de hand hebben voor als ik toch een hongertje heb 😅
MOD
6 maanden geleden
Reactie op MrsVanderhaegen
Oh ja mueslirepen zijn ook een goed idee! Ja, tegen mij zei ze dat ook van ...
Ja, als je daar 12h of langer zit, heb in toch graag wat meer dan een druivensuikertje 😅 Of als je om 22h bevalt en het ontbijt komt pas om 8h30 dan haal ik de ochtend niet zonder iets te eten 😜
6 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Dan zijn koekjes uit de dieetafdeling zoals Gerlinea of Cereal mss wel hand ...
Ze hadden gezegd om ook suikervrij gebak bijvoorbeeld te eten omdat er bloem wordt gebruikt dus dat eet ik ook niet. Ik zal het eens bespreken met mijn gynaecoloog volgende week