13 Reacties

6 maanden geleden

Koekjes, aquarius, druivensuiker

6 maanden geleden

Ik heb aquarius en druivensuiker en frutella's voorzien:)

6 maanden geleden

Hey! Ik ben van plan om misschien iets zoets en iets zoutigs te nemen. Zoals Tuc crackers en misschien zo van die Sultana koekjes? Sowieso ook een fles Aquarius en druivensuiker dat was ik ook van plan. Je kan misschien een chocoladereep of koekjes meenemen. Ik ben normaal gezien een zoetebek maar met deze zwangerschap moet ik echt niets hebben van chocolade 😅. Je kan misschien als je de tijd ervoor hebt en niet gehaast moet vertrekken wat gesneden fruit meenemen?

6 maanden geleden

Aquarius, druivensuiker en zo energiebars. Vergeet ook niks voor je man of vriend 😉 een vriendin van me zei wel dat ze absoluut niet meer kon kauwen

6 maanden geleden

Op de site van ons ziekenhuis staat om cracotten en beschuiten mee te nemen. Dat neem ik dus ook mee en dan een hoop koekjes voor mijn partner.

6 maanden geleden

Ik ben net bevallen en had aquarius en special K repen mee maar ze raadde wel echt af om te eten tijdens de bevalling.. ik mocht max 1x 2 happen van zo'n reep nemen. Aquarius was wel echt handig tegen de misselijkheid etc door de suikers

6 maanden geleden

Wij krijgen in het ziekenhuis Aquarius en druivensuiker en mogen verder niet eten (de partner wel). De vroedvrouw zei ook dat we waarschijnlijk te misselijk zijn om te eten.

6 maanden geleden

Reactie op AischaV

Ik ben net bevallen en had aquarius en special K repen mee maar ze raadde w ...
Proficiat met je bevalling! Hopelijk viel het wat mee. Ik hoop dat je nu wel mag eten of nog geen honger ?

6 maanden geleden

Reactie op Biatha

Proficiat met je bevalling! Hopelijk viel het wat mee. Ik hoop dat je nu we ...
Dankjewel! Na de bevalling nog even misselijk maar 1u nadien kon ik al terug eten 🤭

6 maanden geleden

Aquarius, dadels, gezouten crackers

6 maanden geleden

Aquarius en druivensuiker krijgen we. Verder nemen we mueslirepen en stroopwafels mee.

6 maanden geleden

Ik heb special k mueslirepen, sultanakoekjes, pringles zout, druivensuiker en aquarius mee. Geen idee of ik daar iets van zal opeten maar ik ben graag voorzien ☺️

5 maanden geleden

Ik mocht vorige bevalling niks eten, was echt boos. Heb stiekem een paar happen van een appel gedaan en wat cola gedronken. Dus nu ga ik wel sowieso (kleine) snacks voorzien. Koekjes/fruit/chocolade/...