10 Reacties

6 maanden geleden

Ik maak blijkbaar ook rare geluiden in mijn slaap, mijn partner spreekt mij dan aan en dan stopt het dus.. dag na dag verschilt het sommige dagen zegt hij dat hij echt ni kon slapen door mij.. andere dagen zegt hij niks.. het is allemaal normaal wij dragen een leventje in ons en dat komt met heel veel mee… even doorbijten

6 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik word zelfs wat zeeziek op mijn matras als mijn partner wat beweegt in het bed. Als ik echt niet kan slapen en of ik voel mezelf snurken dan ga ik beneden op de zetel liggen. Ik slaap daar best wel goed en zo heeft mijn partner ook een goede nachtrust. 😅

6 maanden geleden

Yep, hier hetzelfde! Heb me er even lastig over gevoeld, maar mijn man heeft liever dat ik nu soms kan doorslapen (al snurkend en woelend) en toch wat energie heb, dan dat ik mijn reserves al begin uit te putten 🥹 Wanneer ik echt gek wordt van mezelf ga ik in de zetel liggen om de nacht te breken en hem te laten slapen :)

6 maanden geleden

Idem hier. Ik draai veel tijdens de nacht en word dan elke keer wakker, snurken gelukkig nog niet. Mijn man slaapt daardoor ook minder goed, waardoor hij steeds vaker in de zetel slaapt (hij wil niet dat ik in de zetel slaap). Als hij in bed slaapt en het was een slechte nacht, slaapt hij na zijn werk nog 1-2 uurtjes bij. Ik voel me er schuldig over, maar hier ook een heel lieve man die er goed mee omgaat. We zeggen ook vaak tegen elkaar dat dit geen gewoonte mag worden, we proberen zo vaak mogelijk samen te slapen.

6 maanden geleden

Hier ook met rare geluiden erbij 😂 partner heeft het eens opgenomen wat hij anders nooit doet maar dat had hij nog nooit gehoord bij mij en vond het grappig 😅 ik kwijl zelfs ontzettend veel wat ik nooit gedaan heb… maar hij zegt dat zen slaap er niet onder lijdt of ik moet extreem veel opstaan om te plassen… daar wordt hij wel wakker van maar meestal leg ik me dan wel op de zetel als mijn blaas moeilijk doet ☺️

6 maanden geleden

Yep hier ook … al dikwijls mogen horen dat ik een heel bos omzaag met mijn gesnurk, of dat de buren het zeker hebben moeten voelen daveren 😅 …. Mijn vriend kan er absoluut niet doorslapen dus slapen we al een heel tijdje apart … hij slaapt in de zetel 😅 maar ik vind het niet erg want buiten het snurken vind ik niet gemakkelijk mijne draai te vinden in bed dus is zalig om het bed voor de moment voor mij alleen te hebben 😅

6 maanden geleden

Idem hier! Ik snurk ook en kan vaak mijn draai niet vinden. Mijn partner of ik verhuizen ook regelmatig naar de logeerkamer 🙈

6 maanden geleden

Jup, plots een snurker geworden. Nu wisselen we dus af wie wie wakker houdt met gesnurk, de ene nacht slaap ik slecht, de andere nacht heeft hij meer last. Gedeelde smart... 😅 Dus supernormaal, doch niet altijd leuk of praktisch.

6 maanden geleden

Mijn vriend wordt er niet wakker van gelukkig maar zegt ook wel dat ik fameus snurk en ik merk zelfs dat ik mezelf vaak wakkersnurk haha!😜 Ook kwijl ik enorm hard de laatste tijd. Echt gek eigenlijk!

6 maanden geleden

Ik zaag elke dag dikke bomen omver met mijn gesnurk 😆, maakt niet uit of ik nu op mijn zij of rug lig. Ook 2-4 keer per nacht opstaan om te plassen en mijn draai niet vinden. Mijn vriend steekt al een paar weken oorstopjes in om te gaan slapen en dat helpt wel zegt hij, al hoort hij mij er wel bovenuit 😝. Achja het zijn nog maar een paar weken en dan is dat ook weer voorbij.