Laatste voeding is tussen 21–22 u , vannacht was de laatste om 21 u en is ze wakker geworden om 9u voor haar eerste flesje en is nu alweer een dutje aan het doen
Iemand zei dat het kan helpen om de baby in zijn eigen kamer te laten slapen. Want nu met co Sleeper word je vn het minste ook wakker, vice versa. Zou dit het doorslapen kunnen bevorderen?
Iemand zei dat het kan helpen om de baby in zijn eigen kamer te laten slape ...
Bij ons slaapt ze nu al een paar weken in haar eigen bedje en lukt redelijk goed staat wel nog op onze kamer, maar dan wel een stukje verder van ons bed , binnenkort zal ze op haar eigen kamer alleen beginnen slapen
Iemand zei dat het kan helpen om de baby in zijn eigen kamer te laten slape ...
Ons zoontje (bijna 15w) slaapt sinds een 2 weken op zijn eigen kamertje omdat ik van het minste wakker werd en hij van mij. Hij slaapt nu nog steeds niet door, maar de blokjes zijn wel vaak iets langer dan dat hij bij ons op de kamer lag.
Ons zoontje is 13 weken zn slaapt meestal 1 blok van 6h, daarna wordt hij alle 2u wakker. Meestal slaapt hij om half 9. Aan de mensen die een droomvoeding geven, hoe doen jullie dat? Ik probeer Maurice soms voorzichtig wakker te maken wanneer we gaan slapen voor een voeding maar ik krijg hem nooit wakker 😂
Ons zoontje is 13 weken zn slaapt meestal 1 blok van 6h, daarna wordt hij a ...
Normaal happen die automatisch aan vanaf het moment er een borst/speen in de buurt komt en dan drinken ze gewoon half slapend.
Als dat niet lukt zal hij gewoon echt geen honger/zin hebben.
Ons zoontje is 13 weken zn slaapt meestal 1 blok van 6h, daarna wordt hij a ...
Gewoon uit bed halen (slapend) en aan de borst leggen, ze hapt vanzelf aan en begint gewoon te drinken en slaapt dan meteen verder. Af en toe gaan die ogen wel eens open, maar dat is eerder onbewust. 😋