42 Reacties
2 maanden geleden
Doorslapen?????
Wij zitten (denk ik) midden in de slaapregressie dus het is echt met heeel veeel wakker worden ‘s nachts. Ik kijk zelfs al niet meer naar de klok. 😴
Oh ja daarvoor sliep hij ook niet door hoor. Doorslapen is eerder de uitzondering. ‘s nachts wakker worden en vragen voor een voeding/nabijheid is eigenlijk heel normaal babygedrag.
2 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Bijna 13w. Doorslapen als in niet wakker worden/honger krijgen? Maximum een ...
Inderdaad zonder honger te krijgen 🙂 bedankt voor je antwoord!
2 maanden geleden
Onze zoon is nu bijna 15 weken. Krijgt laatste voeding rond 21u30 en wordt dan terug wakker rond 2u/3u en dan terug rond 7u. Ik stelde mij vandaag de vraag of het kwaad kan als ze echt vn slapen van 21u-6u dat ze 9 uren geen eten gehad hebben? Ik weet dat ze hier naar toe moeten groeien uiteindelijk maar op 3 maanden?
2 maanden geleden
Reactie op prien
Onze zoon is nu bijna 15 weken. Krijgt laatste voeding rond 21u30 en wordt ...
Wij hebben dit weekend in het ziekenhuis verbleven wegens gezondheid reden van mijn kindje en toen ik vermelde dat ze tussen de 10-12 u kan slapen zonder voeding zeiden ze dat dit zeker geen kwaad kan als ze overdag maar voldoende drinkt🙂 overdag drinkt ze dan om de 3uur zo een 5 tal flessen per 24 u
2 maanden geleden
Reactie op Saraxskx
Wij hebben dit weekend in het ziekenhuis verbleven wegens gezondheid reden ...
En hoeveel geef jij nu per flesje? Hoeveel drinkt ze zo per dag? 🙂
2 maanden geleden
Reactie op Jasmien1994
En hoeveel geef jij nu per flesje? Hoeveel drinkt ze zo per dag? 🙂
Normaal kreeg ze flesjes van 120 en avonds 1 flesje van 150 maar sinds vanmorgen wou ze toch ookal een flesje van 150 krijgen , hier drinkt ze tussen de 500-600 per dag normaal gezien maar mss zal het vanaf nu iets meer worden ze is ook veranderd van voeding wegens koemelkallergie mss dat dat ook een rol speelt
2 maanden geleden
Reactie op Saraxskx
Wij hebben dit weekend in het ziekenhuis verbleven wegens gezondheid reden ...
Onze zoon drinkt vrij veel ook overdag. Hij haalt meestal daggemiddelde van 1050ml.... Nu merk ik dat hij vooral s nachts/ s ochtends het vaakst/meeste drinkt en in de namiddag en avond langer zonder kan. Meestal tegen de middag zitten we dan al aan 4 flesjes van 150ml
2 maanden geleden
Ons kindje slaapt sinds 7 weken klokje rond. Kan geen kwaad hebben ze ons gezegd, maar 12 uur tussen de voedingen is wel liefst het maximum. Maar vraag zeker eens na want elk kindje is anders.
2 maanden geleden
Reactie op prien
Onze zoon drinkt vrij veel ook overdag. Hij haalt meestal daggemiddelde van ...
Amaii das hier een heel ander verhaal bij ons drinkt ze de helft van jou kindje 😅 maar de kinderarts zei dat we ons geen zorgen moeten maken ieder kindje is een beetje anders en heeft andere behoeftes
2 maanden geleden
Reactie op prien
Ik merk ook dat hij midden de nacht wakker wordt van volle pipi pamper. Heb ...
Ik probeer ‘s nachts te verversen als we nog wakker zijn (ze wordt daar niet van wakker) en anders is het inderdaad een pamper van lood in de ochtend. 😂