6 Reacties
2 maanden geleden
Sowieso werkt bij ons het slapen overdag enkel direct na de voeding (na boertje en 10minuten rechtop). Ik wrijf heel veel op neusje/voorhoofd om ogen te sluiten en praat met lage monotone stem of shhttt geluid tegen hem als hij niet in slaap valt van zijn eigen. Dit kan even duren maar werkt meestal. Ook hand op hoofd en buikje leggen.
2 maanden geleden
Heel herkenbaar, zoontje is ook 11 weken en slaapt enkel uren aan een stuk in de armen van mij of mijn vriend😅
2 maanden geleden
Ik heb nu de newborn handleiding gedownload van snuggles and dreams, kost 40€ maar is het wel waard, kunt zo beginnen om hem
In slaap te krijgen. Zie link hieronder. Ben er nog mee bezig, maar al heel veel mensen zijn geholpen wat ik ken.
https://www.instagram.com/snugglesanddreams?igsh=cWE4cHR2cmJxczdk
2 maanden geleden
Heel herkenbaar. Hier ook een vechterke tegen haar slaap… maar heb het al opgegeven als ze een moeilijke dag met maar 20 min slaap heeft hetzij zo. dag erna is ze meestal zo moe dan dat ze plots wel haar minimum 45 min slaap per keer haalt, vaak langer ook. Haal al mijn trukjes boven maar als die niet lukken, vecht ik er ook niet meer tegen.
MOD
2 maanden geleden
Hier ook eentje die weigert. Slaapt alleen op mij (of eender wie). Vaak maar 10 minuten, af en toe een half uur, uitzonderlijk eens 2h. Ze is voor de rest niet vervelend, dus ik heb me er al bij neergelegd - als ze niet wil, wilt ze niet 🤷🏻♀️ Ze doet wel hele lange nachten; van ongeveer 20h tot 10h30 (met droomvoedingen) dus ze komt zeker wel aan genoeg slaap in totaal.