10 Reacties

één maand geleden

Zolang het nog lukt om beneden te slapen is dit denk ik wel aangenaam ze raden aan om je baby in het zicht te laten slapen tot 6maand

één maand geleden

Hier is ze 3 maanden en slaapt ze sinds een week boven, wel met babyfoon en schermpje zodat ik haar zie maar ze slaapt veel rustiger boven dan beneden. (Drukke kleuter tijdens de weekenden en woensdag)

één maand geleden

Reactie op maitedezutter

Zolang het nog lukt om beneden te slapen is dit denk ik wel aangenaam ze ra ...
Naar het schijnt ter preventie van wiegendood, ze mogen nog niet te vast slapen.

één maand geleden

Ons zoontje (16weken) slaapt al sinds zijn 10 weken een middagdutje boven met beeldbabyfoon en monitor. Hij is al altijd zeer alert en beneden zijn te veel prikkels voor hem waardoor dutjes altijd zeer kort waren. De dutjes boven lukken meestal wel goed .

één maand geleden

Wij leggen hem voor zijn dutjes in zn bedje. We wonen op gelijkvloers dus we horen hem wel als hij wakker wordt of als er iets is maar anders kun je de babyfoon erop zetten.. het is mij afgeraden om na 3 maanden m nog in de box te laten slapen omdat ze dat gewend kunnen raken en ze moeten leren dat de box is om te spelen en het bed om te slapen. Moest ie tijdens het spelen of in zn wipper in slaap vallen dan laten we m daar lekker liggen.

één maand geleden

Reactie op Eline156

Ons zoontje (16weken) slaapt al sinds zijn 10 weken een middagdutje boven m ...
Idem hier. Alleen begonnen wij hier al mee toen hij 6 weken was. Hij sliep amper tot niet in zijn parkje...

één maand geleden

Wij doen dit beneden tot 6 maand dit omdat hij in de opvang in de leefruimte slaapt tot 6 maand. Zo is hij het licht en geluid al een beetje gewoon

één maand geleden

Reactie op Laurax

Wij doen dit beneden tot 6 maand dit omdat hij in de opvang in de leefruimt ...
Zo doen wij het hier ook!

één maand geleden

Ons zoontje is ook net 4 maanden. Wij leggen hem standaard voor elk dutje in zijn bedje boven (donker, witte ruis, beeldcamera en matje die ademhaling checkt). Het is hier een echte fomo baby, dus in zijn park slaapt hij niet want te veel prikkels.. zelf als we op uitstap zijn moeten we zijn buggy zo donker mogelijk maken of meneer weigert zijn dut :)

één maand geleden

Reactie op Laurax

Wij doen dit beneden tot 6 maand dit omdat hij in de opvang in de leefruimt ...
Idem!