7 Reacties

3 maanden geleden

Amai dat durf ik nog niet aan ze ergens anders te laten slapen 😴 maar zou gewoon hetzelfde doen als thuis ..

3 maanden geleden

Bij ons heeft ze dan in een kamertje apart geslapen in een babybedje maar wij zijn dan na de trouw wel ook daar gaan slapen omdat ik borstvoeding geef en dat het ook makkelijker was voor 's morgens.

3 maanden geleden

Slapen heeft ze nog niet gedaan. Maar 24ste gaat oma voor eerst babysitten bij ons thuis. Omdat er bv in de vriezer steekt. Maar ik zou gwn hetzelfde als thuis doen. Routine laten weten en vragen Om zich daar aan Te houden.

3 maanden geleden

Zelfde routine als thuis aanhouden en dit ook bespreken met hen.

3 maanden geleden

Cosleeper meenemen, mijn dochter van 3 jaar slaapt ook bij omi in bed.

3 maanden geleden

Onze dochter is overlaatst ook bij de grootouders gaan slapen. Co sleeper meegegeven en lukte allemaal prima 👍🏻 ze hadden ook niet liever dan haar dichtbij te hebben die eerste keer.

3 maanden geleden

Onze dochter is vorige week op 9w de eerste keer bij de grootouders gaan slapen. Ze heeft in de ledikant geslapen die ze gekocht hadden (thuis slaapt ze nog in een cosleeper bij ons). Ik had gevraagd het bedje wel bij hun te zetten en haar uren van thuis +/- te respecteren. Alles is goed verlopen. We zijn ook net 1 week op vakantie geweest, waar ze in een reisbedje heeft geslapen. Ook dit is goed verlopen