Binnenkort gaat onze baby, dan 10 weken oud, een nachtje bij de grootouders slapen. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Mijn gevoel zegt de cosleeper mee te geven, omdat ik niet wil dat ze op een kamertje alleen ligt. Slapen jullie kindjes apart bij de grootouders op deze leeftijd?
Bij ons heeft ze dan in een kamertje apart geslapen in een babybedje maar wij zijn dan na de trouw wel ook daar gaan slapen omdat ik borstvoeding geef en dat het ook makkelijker was voor 's morgens.
Slapen heeft ze nog niet gedaan. Maar 24ste gaat oma voor eerst babysitten bij ons thuis. Omdat er bv in de vriezer steekt. Maar ik zou gwn hetzelfde als thuis doen. Routine laten weten en vragen
Om zich daar aan Te houden.
Onze dochter is overlaatst ook bij de grootouders gaan slapen. Co sleeper meegegeven en lukte allemaal prima 👍🏻 ze hadden ook niet liever dan haar dichtbij te hebben die eerste keer.
Onze dochter is vorige week op 9w de eerste keer bij de grootouders gaan slapen. Ze heeft in de ledikant geslapen die ze gekocht hadden (thuis slaapt ze nog in een cosleeper bij ons). Ik had gevraagd het bedje wel bij hun te zetten en haar uren van thuis +/- te respecteren. Alles is goed verlopen. We zijn ook net 1 week op vakantie geweest, waar ze in een reisbedje heeft geslapen. Ook dit is goed verlopen