19 Reacties

6 maanden geleden

Hier tijdens de nacht in co-sleeper en tijdens de dag in park 🤞

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Hier tijdens de nacht in co-sleeper en tijdens de dag in park 🤞
Hier hetzelfde

6 maanden geleden

Snachts in de co-sleeper en overdag in een wiegje van 30 jaar oud 😂 mijn schoonouders willen per se dat de wieg van mijn man hier komt te staan...

MOD

6 maanden geleden

Reactie op prien

Hier hetzelfde
Idem hier

6 maanden geleden

's Nachts co-sleeper en overdag in een wiegje in de woonkamer (of op mij, in de draagdoek, etc)

6 maanden geleden

Hier ook ´s nachts in een cosleeper. Overdag parkje. Ik zou ´s nachts zeker geen babynestje gebruiken wegens verstikkingsgevaar.

6 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook ´s nachts in een cosleeper. Overdag parkje. Ik zou ´s nachts zeker ...
Ik heb geen co sleeper voorzien dus ben wat zoekende waar ik ze best zal leggen 's nachts ik dacht gewoon in het bedje maar dan ligt ze niet zo knus he ...

6 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook ´s nachts in een cosleeper. Overdag parkje. Ik zou ´s nachts zeker ...
Klopt. Wij hebben ook een babynestje, maar dat is meer om haar eens in neer te leggen bij ons in de zetel bvb of om mee te pakken op bezoek. Zeker niet om 's nachts zelfstanding in te slapen.

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Klopt. Wij hebben ook een babynestje, maar dat is meer om haar eens in neer ...
Heb er ook eentje. Lijkt me zo cozy 😁😍 ik zou al bijna jaloers worden haha

6 maanden geleden

Reactie op lexa1994

Ik heb geen co sleeper voorzien dus ben wat zoekende waar ik ze best zal le ...
Ik had dit bij m'n eerste dochter ook niet. Ze lag toen in haar wieg van de buggy in haar bedje 😊

6 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Heb er ook eentje. Lijkt me zo cozy 😁😍 ik zou al bijna jaloers worden hah ...
Haha, echt veel van die dingen moeten ze ook gewoon op volwassen formaat maken vind ik!

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Haha, echt veel van die dingen moeten ze ook gewoon op volwassen formaat ma ...
Haha ik zie ons al liggen/zitten 😆

6 maanden geleden

S’nachts in de co sleeper tot hij kan draaien daarna ik eigen kinderbedje. En door de dag in oude familie cribbe. Mijn zoon is is het tweede kind uit de 5de generatie die er gebruik van maakt. Mijn oma was de eerste. Deze gebruiken we tot hij kan draaien daarna komt er een park. Enkel kinderbedje is nieuw de rest is tweede hands.

6 maanden geleden

Ik moet de cosleeper nog halen in de Babytheek, maar dat is het plan. Voor overdag hebben we een aeromoov bedje dat gemakkelijk opvouwt: eerst is het een bedje, daarna wordt het een park dat niet de hele tijd in de weg moet staan. 😅

6 maanden geleden

Wij hebben in onze slaapkamer geen plaats voor een co-sleeper, dus het zal meteen het bedje zijn en overdag in een babynestje in het park. We gaan wat moeten testen wat werkt. In het slechtste geval moeten we onze kleerkast en ons bed verplaatsen om het bedje bij ons in de kamer te krijgen 😅😅

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Wij hebben in onze slaapkamer geen plaats voor een co-sleeper, dus het zal ...
Hier moeten we ook veel verhuizen haha 😆

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Wij hebben in onze slaapkamer geen plaats voor een co-sleeper, dus het zal ...
Wij verhuizen nog naar onze nieuwbouw binnenkort, en hebben onze slaapkamer echt zo uitgetekend dat ons bed er net in kan met ongeveer 60 cm wandelruimte langs elke kant. Dat zou dus net groot genoeg moeten zijn om er een co-sleeper tussen te krijgen, alleen moet ik dan wel langs de andere kant of langs de achterkant in bed kruipen 😂

6 maanden geleden

Ik hoop dat baby 2 wel in de cosleeper wil slapen, anders zal het wel weer bij in bed zijn. Overdag hoop ik dat hij in het park wil slapen, anders zal het weer op mij worden. Jij kan vaak wel dingen willen maar of de baby het wil is the big question. 😂

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Wij verhuizen nog naar onze nieuwbouw binnenkort, en hebben onze slaapkamer ...
Hier zal 't ook kruipen zijn om het bed in te geraken met een cosleeper naast 😅