Wij gaan tussen 22-23u naar boven. Ze krijgt dan in bed, in donker, haar laatste voeding (bv). Meestal valt ze in slaap aan de borst en laat ze los. Ik wacht nog 10min ong. en leg ze dan in eigen bedje. Ze komt dan terug rond 3u/4u. Ze 6 weken nu
Hier zes weken vandaag en hij krijgt zijn laatste flesje om 23 of 24 uur in de living en dan nemen we hem mee nr boven en slaapt hij in de co sleeper. Hij slaapt dan meestal tot 3 a 4 uur
Bij ons blijft ze ook beneden tot de laatste voeding. Die is hier ook rond 23u/23u30 (bv). En dan gaan we samen naar boven en slaapt ze tot 5u30/6u. Dan geef ik eten in bed met een klein lampje en leg ze daarna gewoon terug in haar bed en slapen we vaak nog door tot half 9 ☺️
6 weken. Laatste fles tss 21 en 22u, (150ml) nadien in de cosleeper en tss 2 en 3u opnieuw een fles. Rond 7u is hij terug wakker 🥰 ik ga gewoon mee slapen.
7 weken en tegen 20 u gaat ze in bed. Wij voeden nog op vraag dus het kan dan wel dat ze haar laatste voeding nog om 21 of 22 u heeft boven op het grote bed. Er zit ‘‘s nachts 10 a 12 uur tussen dus op zich zit er voor de rest helemaal nog geen ritme in.