11 Reacties

2 maanden geleden

Enkel overdag / 's nachts? Krijg je hem moeilijk wakker? Kan een verandering zijn in ritme, maar kan ook zijn dat hij ziek aan het worden is. Zie topic van Jasmien ook.

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Enkel overdag / 's nachts? Krijg je hem moeilijk wakker? Kan een veranderin ...
Overdag maar ik heb zijn koorts gepakt en 37 graden

2 maanden geleden

Reactie op Isaura Braekevelt

Zolang hij nog goed eet en vrolijk lijkt voor de rest zou ik me niet te veel zorgen maken dan 😊 Hier ook de laatste tijd meer behoefte aan dutjes overdag. Denk dat het hier met sprongetje te maken heeft 🙈

2 maanden geleden

Heeft hij overlaatst zijn vaccins gehad? Onze dochter heeft dinsdag haar vaccins gehad en ze slaapt nu ook meer.

2 maanden geleden

Rectaal gemeten?

2 maanden geleden

Reactie op Sikka

Rectaal gemeten?
Ja, rectaal gemeten

2 maanden geleden

Ja, rectaal gemeten
Voor moest je het niet weten: rectaal is het pas vanaf 38gr koorts.

2 maanden geleden

Wat is veel natuurlijk 🤷🏻‍♀️. Mijn zoontje is maximaal 90min wakker en slaapt dan telkens 45min. ‘s nachts slaapt hij van 21u30 tot 6u30 (hij word mee wakker omdat zijn zus naar school moet)met 1droomvoeding om 4u. Maar het is niet dat hij plots meer of minder slaapt hij is nu 13weken

2 maanden geleden

Ik zou zeggen geniet ervan haha. Mijn 3 maanden oude baby slaapt namelijk erg weinig overdag🙈, gelukkig wel goed in de nacht

2 maanden geleden

Reactie op debvdijk

Ik zou zeggen geniet ervan haha. Mijn 3 maanden oude baby slaapt namelijk e ...
Het is dubbel haha, aan de ene kant is het yeah kan mijn huishouden doen maar anderzijds maak ik mij zorgen