9 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb het al 1x gedaan . In een brunchbar waar ik op voorhand had aangegeven zwanger te zijn en waar ze mij perfect konden zeggen wat ik wel of niet mocht eten. Als ook zou ik ervan uit gaan dat ze hun verse groentjes echt wel goed moeten spoelen aangezien ze toch geen vuil tussen hun sla of dergelijke willen opdienen. Moet wel zeggen dat het de enige plaats is waar ik het hebben gedurfd :p

7 maanden geleden

Eigenlijk heel vaak, terwijl ik geen antistoffen heb tegen toxoplasmose. Ik kijk altijd wel beetje wat voor plek het is - de sla bij de kebab laat ik links liggen maar in een restaurant eet ik dit wel gewoon altijd.

7 maanden geleden

Van mijn man mag ik dat niet eten maar soms smaakt dat zo 😆 en met die zwangerschapsdiabetes mag ik al zo weinig 🙃

7 maanden geleden

Reactie op Julie0991

Eigenlijk heel vaak, terwijl ik geen antistoffen heb tegen toxoplasmose. Ik ...
Dankuwel! Ik ben ook zo, maar mijn man is altijd zo overdreven ongerust 🫠

7 maanden geleden

Ik doe het al mijn hele zwangerschap, zowel slaatjes op restaurant als van de supermarkt. Ga er vanuit dat alles netjes gewassen is. Als je gluten- en lactoseintollerant bent, zijn slaatjes soms het enige wat je kan eten… Heb ook geen antistoffen voor toxoplasmose

7 maanden geleden

Ja, ik heb tot nu toe wel al verschillende keren rauwe groenten gegeten op restaurant. 😊

7 maanden geleden

Ik heb het gevraagd aan mijn gynaecoloog. Ik heb ook geen antistoffen tegen toxoplasmose en eet graag rauwe groenten. Haar antwoord was: als de groenten goed gewassen zijn geen probleem, dus gewoon een beetje opletten waar je je groentjes eet.

7 maanden geleden

Op restaurant wel, maar geen groentjes in een broodje bij de frituur of in een kebabzaak ofzo 😉

7 maanden geleden

Ja ik vraag altijd of ze de groentjes goed spoelen.