13 Reacties

één maand geleden

Geen ervaring, maar morgen heeft hij een half wendagje. Ik vermoed dat hetzelfde probleem zich zal voordoen. Slaapt enkel als hij gewiegd wordt. En in een duistere stille ruimte ( moeite met veel prikkels). Dus volgens mij ook een fiasco. Hij heeft ook maar 1 half wen'dagje' volgende week start hij meteen full time. Dit lijkt me toch wat weinig?

één maand geleden

Reactie op Tanya1998

Geen ervaring, maar morgen heeft hij een half wendagje. Ik vermoed dat hetz ...
Hier had hij twee weken wenmomenten, maar ik merk dat hij toch nog heel hard moet aanpassen nu hij volle dagen gaat hoor. Hij is doodop als hij thuis komt. Ik haal hem op om 16u45 en tegen 18u ligt hij blok toe in zijn bedje. Ik hoop dat hij snel gewoon is aan de aanpassing. Het blijft toch een grote impact voor die kleintjes denk k ongeacht hoeveel keer ze gaan wennen.

één maand geleden

Hier gaat ze morgen voor het eerst een volledige dag. Wij hebben 2 wenmomenten gehad van telkens 3h. Thuis slaapt ze ook enkel op ons, en we moeten ook flink ons best doen om haar in slaap te krijgen. Tijdens beide wenmomenten is ze wel vanzelf in slaap gevallen blijkbaar, maar ook pas nadat ze al een aantal uren wakker was. Ik ben nu dus ook eens benieuwd of ze meer gaat slapen nu ze een volledige dag moet gaan 🙈

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Hier gaat ze morgen voor het eerst een volledige dag. Wij hebben 2 wenmomen ...
Was hier ook zo op de wendagen dat hij in slaap viel uiteindelijk. En nu nog steeds valt hij na een paar uur wel in slaap maar hij wordt na 10/20 minuten terug wakker. Tot 6 maanden slapen ze in de leefruimte dus vanaf er een kindje weent ofzo wordt hij wakker..

één maand geleden

Reactie op MrsVanderhaegen

Hier had hij twee weken wenmomenten, maar ik merk dat hij toch nog heel har ...
Lastiger voor de mama's dan voor de beebjes waarschijnlijk. Heb het er moeilijker mee dan ik dacht 🥲

één maand geleden

Was hier ook zo op de wendagen dat hij in slaap viel uiteindelijk. En nu no ...
Ja, dat zal even wennen zijn voor die kleintjes vrees ik 🙈

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Hier gaat ze morgen voor het eerst een volledige dag. Wij hebben 2 wenmomen ...
Hier morgen ook eerste keer volledige dag na 2 halve wendagen. Mijn schrik is dat hij s ochtends vrij makkelijk is en nog "gemakkelijk" eet en dutjes doet. Eenmaal zo vanaf 14u kan het gebeuren dat hij sneller honger heeft en ook moe is maar niet wil dutten. Ik ben er in de namiddag ook meer mee bezig...Ik hou mijn hart vast voor die volle dag. Hij slaapt ook in de open ruimte (gang) en ze zeiden al dat hij vanachteren bedje kreeg op tweede wendag, omdat hij snel wakker werd van prikkels... Als er daar dan 14 andere kinderen krijsen en kirren 🙈🙈🙈 hier fluisteren we thuis al om hem in slaap te krijgen.

één maand geleden

Reactie op Tanya1998

Lastiger voor de mama's dan voor de beebjes waarschijnlijk. Heb het er moei ...
Je bent niet alleen.. Ik heb al bijna elke keer geweend als ik hem moest achterlaten 🥲 zelfs als ik hem nog niet moest achterlaten stond ik daar te wenen in de crèche 🙈

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ja, dat zal even wennen zijn voor die kleintjes vrees ik 🙈
Niet alleen voor de kleintjes 🥲Ik herhaal elke dag tegen mezelf het is goed voor de ontwikkeling om daar toch naartoe te gaan. Ik heb het er heel lastig mee zeker nu hij het toch wat moeilijk heeft met de dutjes.

één maand geleden

Je bent niet alleen.. Ik heb al bijna elke keer geweend als ik hem moest ac ...
Ik heb hem express vorige week een dagje meegegeven met de schoonouders. Om te wennen aan hem niet bij mij hebben. Kheb toen ook wel paar uurtjes zitten wenen 🙈

één maand geleden

Reactie op Tanya1998

Ik heb hem express vorige week een dagje meegegeven met de schoonouders. Om ...
Ohh maar ze zeggen dat het beter wordt. 🍀

één maand geleden

Deze ochtend gestart voor periode van 2 jaar crèche...doet raar 😟maar langs andere kant moeten zoveel kindjes dit doen en moeten we blij zijn dat het bestaat. Het is de week van de kinderopvang en heb chocolaatjes meegegeven voor de opvang. Als de mama extra goed is voor hen 🤗 hoop ik ook dat ze dat extraatje voor hem willen doen (zoals geduldig zijn met zijn dutjes)🙏😅

één maand geleden

Heb hier ook bang voor.. heel af en toe slaapt hij zelfstandig in in z'n parkje overdag, maar meestal op mij.. binnen 2 weken gaat hij 2 halve dagen wennen. ´s avonds bij het slapen gaan slaapt hij zelfstandig in. 🥺