9 Reacties

2 maanden geleden

Hoe oud is jouw kleintje? Ik heb de indruk dat we er ook in zitten, maar ze is nog maar 13 weken?

2 maanden geleden

Reactie op Laetitia_V

Hoe oud is jouw kleintje? Ik heb de indruk dat we er ook in zitten, maar ze ...
Morgen 14 weken 🙂

2 maanden geleden

Hier zit onze mie er ook in en denk nog eens met die vaccinatie erbij dat het nog erger is. Ze kon af en toe alleen liggen in het park of op de mat, niet vaak maar het lukte. Nu gewoon niet meer… + de nachten zijn hetzelfde als jij omschrijft… is nu al een week zo bezig.. kan nog even duren had ik gelezen 😩

2 maanden geleden

Reactie op Eline156

Morgen 14 weken 🙂
Ugh dan zal het dat zijn inderdaad! Ik krijg ze gewoon niet meer in slaap 's avonds.. Laat staan in haar bed leggen 🥴

2 maanden geleden

Kan deze sprong ook al beginnen op 12weken half? De dutjes zijn hier vaak halfuurtje als het lukt..

2 maanden geleden

Heel herkenbaar hier. Zoontje is 17 weken, sinds een 4-tal weken zijn zijn dutjes overdag nog maar een halfuurtje i.p.v. ervoor soms een langere dut van 1,5u. Maar vooral de nachten zijn een hele. Ervoor sliep hij soms al eens een blokje van 4 a 5u. Nu vraagt hij om de 2,5 a 3u voeding en tussendoor wordt hij elk halfuur a uur wakker... Dit is nu een 2-tal weken bezig. Slopend! 🙈

2 maanden geleden

Reactie op claartje96

Kan deze sprong ook al beginnen op 12weken half? De dutjes zijn hier vaak h ...
Ik las dat de slaapregressie vroeger kan voorkomen dan 4 maanden ook.. 🙈😅

2 maanden geleden

Reactie op Laetitia_V

Ugh dan zal het dat zijn inderdaad! Ik krijg ze gewoon niet meer in slaap ' ...
Ik krijg hem wel in slaap, maar vanaf ik hem in bed leg schiet hij wakker en is het om zeep.. 😩

2 maanden geleden

Reactie op ems1996

Hier zit onze mie er ook in en denk nog eens met die vaccinatie erbij dat h ...
Bij ons lukte het ook af en toe om hem even in zijn park te leggen, dit is nu ook gedaan voorlopig.. 😕 hier hebben we nu al 3 zo’n slechte nachten achter de rug, ik hoop dat het snel voorbij is 🤞🏼 had idd ook gelezen dat dit wel even kan duren 😩