10 Reacties

2 maanden geleden

Of moeten we het gewoon doorstaan?😅

2 maanden geleden

Rusten wanneer je kan 🙈 Dochter is bijna 13 weken en had ook zo'n periode wanneer ze 10w oud was. Het duurde heel lang voor we haar in slaap kregen en daarna was ze iedere 2h wakker. Dit heeft zo'n anderhalve week geduurd denk ik, nu slaapt ze weer iets beter. Dutjes overdag waren hier altijd al moeilijk, ze vecht echt tegen de slaap 🫣

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik ben ook op maar vrees dat we even moeten doorbijten nu. Ze is zo moe maar vecht zo hard tegen de slaap. Constant huilen ook als ik haar niet vast hou, mijn hele lijf doet er pijn van 😅

2 maanden geleden

Hier ook, nachten gingen altijd super van het begin maar nu komt ze weer voor eten ‘s nachts.. ze is bijna 12 weken. Hopelijk gaat het snel terug beter 😅

2 maanden geleden

Hier omgekeerd voorlopig en volgende week 4 maanden. ‘S nachts blijft goed gaan, maar overdag echt vechten tegen de slaap als ze een dutje moet doen.

2 maanden geleden

Reactie op febe1994

Of moeten we het gewoon doorstaan?😅
Dit… het is lastig maar we moeten er door. 🥲

2 maanden geleden

Oei, bij onze dochter zijn dit de 'normale' drinkuren, hopelijk maakt die regressie onze nachten niet nog pittiger.🙈 Het huilen bij het neerleggen en de korte dutjes die hebben we wel al aan ons been. Stay strong, alles is tijdelijk!

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Rusten wanneer je kan 🙈 Dochter is bijna 13 weken en had ook zo'n periode ...
Ja bij ons lukken de dutjes nu weer beter, dus hopelijk de nachten snel ook🤣

2 maanden geleden

Reactie op febe1994

Ja bij ons lukken de dutjes nu weer beter, dus hopelijk de nachten snel ook ...
Komt wel weer goed!

2 maanden geleden

Reactie op Joa1983

Oei, bij onze dochter zijn dit de 'normale' drinkuren, hopelijk maakt die r ...
Ja ik denk dat wij in het begin al teveel luxe gewoon waren🤣