Dag mama’s
Mijn kindje zit denk ik al in de slaapregressie. Hij is 3,5maand. Overdag zijn zijn dutjes een ramp, ‘s nachts slaapt hij van 19u. Wakker om 22u20, 2u30, 5u30.. na die laatste fles soms nog geluk hem in slaap te krijgen maar niet altijd. We hebben een tijdje geprobeerd met tutje geven maar dan blijft hij onrustig. Na melk slaapt hij verder. Iemand tips? Groetjes van een mama die doodop is😅
Rusten wanneer je kan 🙈 Dochter is bijna 13 weken en had ook zo'n periode wanneer ze 10w oud was. Het duurde heel lang voor we haar in slaap kregen en daarna was ze iedere 2h wakker. Dit heeft zo'n anderhalve week geduurd denk ik, nu slaapt ze weer iets beter.
Dutjes overdag waren hier altijd al moeilijk, ze vecht echt tegen de slaap 🫣
Hier hetzelfde, ik ben ook op maar vrees dat we even moeten doorbijten nu. Ze is zo moe maar vecht zo hard tegen de slaap. Constant huilen ook als ik haar niet vast hou, mijn hele lijf doet er pijn van 😅
Hier ook, nachten gingen altijd super van het begin maar nu komt ze weer voor eten ‘s nachts.. ze is bijna 12 weken. Hopelijk gaat het snel terug beter 😅
Oei, bij onze dochter zijn dit de 'normale' drinkuren, hopelijk maakt die regressie onze nachten niet nog pittiger.🙈 Het huilen bij het neerleggen en de korte dutjes die hebben we wel al aan ons been. Stay strong, alles is tijdelijk!