12 Reacties

één maand geleden

Hier zijn het 2 opties: 1)een rompertje lange mouwen, dik boxpakje met voetjes en dan onder een lakentje 2)een rompertje lange mouwen, dun boxpakje met voetjes, slaapzak en evt nog een lakentje

één maand geleden

Kamer tussen de 18 en 20 graden. Deze afbeelding heeft ons wel geholpen! Momenteel draagt hij een romper met lange mouwen, pyjama en slaapzak van 2 TOG.

één maand geleden

Dat wisselt hier nogal, afhankelijk van wat er al dan niet in de was zit 😅 Ofwel gewoon de kleren die ze aanhad die dag, met of zonder slaapzak. Ofwel een romper met boxpakje met of zonder slaapzak. Het is nu nog zo'n 20 à 21°C 's nachts op de kamer.

één maand geleden

Hier lange mouwen romper+ pyjama met of zonder voetjes+ slaapzak zonder mouwen. Kamer is tussen de 17-19 graden. Van zodra het kouder zou zijn, gaan we hem in een slaapzak met mouwen nog eens doen. Idealiter is een kinder slaapkamer 18 graden.

één maand geleden

Over pyjamas gesproken, ik vind die in badstof met voetjes, die volledig opengaan aan beide voeten de beste. Ideaal om pamper te verversen s' Nachts en ook lekker warm. Ik heb twee pakjes gekregen waar de poep gelijk vanachteren los kan maar vind dit echt niet handig

één maand geleden

Romper korte mouwen, dunne pyjama en dan onder een donsdeken (slaapt bij in bed) Net zoals bij Margo slaapt die ook wel eens in zijn gewone kleren. 😅 18/19 graden

één maand geleden

17-18 graden hier, body lange mouwen, dunne pyjama, warme kousen, dunne slaapzak zonder mouwen. Vannacht had hij te koud denk ik, dus nu een teddy slaapzak aan. Gebeurt ook wel eens dat hij in gewone kleren slaapt ipv pyjama.

één maand geleden

Kamer is tussen de 18 a 20 graden. Ik doe hem meestal een rompertje aan en een kruippakje met voetjes en heb nu een overgangsslaapzak van love to dream van 2 tog. Omdat hij al half begint te draaien. Vaak leg ik daar ook nog een dun dekentje bij over. Anders lijkt dat zo kaal/koud ? 😅

één maand geleden

19 graden hier. Rompertje met korte mouwen, kruippakje met voetjes ("normaal" of "dikker badstof"), overdag een slaapzak zonder mouwen en 's nachts een dikkere met mouwen ☺️

één maand geleden

Kamer is op dit moment 20 graden. Slaapt in romper korte mouwen, dunne pj met voetje en als ik me niet vergis draagt ze 0,5 tog slaapzak. Haar handjes hebben koud, voor de rest is het ok.

één maand geleden

19,5 graden. Body lange mouwen, pyjama met voetjes en slaapzak 2,5 tog mouwtjes. Ze heeft snel koud en haalt meestal geen 36,5 graden ‘s ochtends. Kleine koukleum dus.

één maand geleden

Iemand ervaring met een goede slaapzak tog3.5?