14 Reacties

8 maanden geleden

Ik houd het bij in mijn notities in mijn gsm 馃榾 ben ook wel benieuwd voor de rest!

8 maanden geleden

Reactie op Jasmien1994

Ik houd het bij in mijn notities in mijn gsm 馃榾 ben ook wel benieuwd voor d ...
Leuk! Noteer je dan heel gedetailleerd? (Tijdstip, soort beweging, waar in de buik?) Ik wil er zelf mee beginnen, ik heb een schopjesteller in een van m'n baby-apps . (Zwangerschap van Philips) Maar die is niet heel gedetailleerd op het eerste gezicht...

8 maanden geleden

Oei ik hou dat niet bij, is niet te tellen hier 馃槃

8 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Leuk! Noteer je dan heel gedetailleerd? (Tijdstip, soort beweging, waar in ...
Oei, neen, dat niet. Gewoon wanneer juist eigenlijk, om wat op te volgen of ik ze zeker wel elke dag gevoeld heb.

8 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hahaha, zolang er maar een teken van leven is he! Ik wil het langs de ene kant graag bijhouden, maar langs de andere kant denk ik dat ik het vaak ga vergeten want tijdens het werk wil ik niet constant mijn gsm erbij nemen...

8 maanden geleden

Reactie op Jasmien1994

Oei, neen, dat niet. Gewoon wanneer juist eigenlijk, om wat op te volgen of ...
Da's ook goed he! Ik wil ook gewoon wat kijken op welke momenten ze actief is, maar volgens mij ga ik het vaak vergeten omdat ik bezig ben met iets anders op dat moment 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook niet! 馃

8 maanden geleden

Reactie op ruthie0207

Hier ook niet! 馃
Actief baby'tje dus? 馃榿

8 maanden geleden

Hier loopt ze dagelijks en midden in de nacht precies de marathon dus voor het tellen ben eraan voor de moeite 馃檲馃グ

8 maanden geleden

Reactie op StarAxelRainbow2324

Hier loopt ze dagelijks en midden in de nacht precies de marathon dus voor ...
Ik merk dat dus echt niet 's nachts 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik merk dat dus echt niet 's nachts 馃槄
Bijna iedere nacht rond 4u wakker 馃槄馃檲馃グ ze kan er wat van 馃槄馃グ precies feestje 馃コ

8 maanden geleden

Reactie op StarAxelRainbow2324

Bijna iedere nacht rond 4u wakker 馃槄馃檲馃グ ze kan er wat van 馃槄馃グ precies fee ...
Oh, heftig 馃槵 Ons meisje lijkt soms ook wel karate te doen in de buik 馃槀

8 maanden geleden

Ik voel hem ook zo vaak en op verschillende plekken dat dat volgensmij te veel en te moeilijk is om te beschrijven. 馃檲 Standaard als ik 鈥榮 ochtends wakker word rond 6:30u/7:00u is hij al wakker. Vanaf het moment mijn dochter 鈥榮 avonds naar bed is en ik mij in de zetel neerplof, wordt meneertje ook wakker. Dat zijn de enige momenten waar echt een patroon in zit. Voor de rest is het heel random.

8 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ik voel hem ook zo vaak en op verschillende plekken dat dat volgensmij te v ...
Ja, als je het gedetailleerd wil beschrijven zal dat inderdaad moeilijk zijn 馃槄 In de app die ik nu heb is het gewoon een timer starten en op de knop duwen als je wat voelt, geen verdere details... Ik heb het idee dat ons meisje net altijd slaapt wanneer ik opsta, en het eerste uur merk ik dan sowieso geen beweging. Ik zou het fijner vinden als ze 's ochtends ook gewoon actief was 馃槀