9 Reacties

9 maanden geleden

Hallo, bij mij hebben ze het ook geconstateerd, ik heb medicatie gekregen die ik nu 1x per dag moet nemen. Na een maand moet ik bloedonderzoek doen om te kijken hoe of ze verbeterd zijn. Ja toch wel zorgelijk zeiden ze, omdat de baby dan niet alle nodige voedingstoffen door krijgt.

9 maanden geleden

Reactie op ahlam98

Hallo, bij mij hebben ze het ook geconstateerd, ik heb medicatie gekregen d ...
Bedankt voor je antwoord! Weet jij wat jou TSH-waarde was voor je begon met de medicatie?

9 maanden geleden

Hey hey, ik heb ook last van een traag werkende schildklier en moet ook 1x per dag medicatie nemen op nuchtere maag. Met medicatie zeiden ze dat ik me hiervoor geen zorgen hoefde te maken. Na een maand nog eens bloed laten nemen en was flink verbeterd. Zelf ben ik vaak wel moe en dat kan hierdoor komen zeiden ze voor de rest geen last van. Nu 22 weken en de baby doet het goed en zit heel goed op gewicht die merkt er dus ook niks van :)

9 maanden geleden

Reactie op Brittx02

Hey hey, ik heb ook last van een traag werkende schildklier en moet ook 1x ...
Gelukkig doet de medicatie zijn werk!! Moet je die enkel nemen tijdens de zwangerschap? Weet je wat je TSH-waarde was voor je begon met de medicatie?

9 maanden geleden

Reactie op Gitte95

Gelukkig doet de medicatie zijn werk!! Moet je die enkel nemen tijdens de z ...
Ik denk ook dat ik die erna moet blijven nemen ben niet zeker lijkt mij logisch want de dokter had le toen gezegd dat die voor mij alleen ook nie goed was, waarde ervoor was 3,81 & na een maand medicatie 0,90

9 maanden geleden

Reactie op Brittx02

Ik denk ook dat ik die erna moet blijven nemen ben niet zeker lijkt mij log ...
En welke medicatie neem je? Wel een groot verschil!! Bij mij was het dus 3,25 en nu vandaag bij huisdokter nog eens laten testen en was 2,67, maar was een andere schildklier waarde weer niet zo goed. Huisdokter zegt dat ik me geen zorgen moet maken maar tis toch sterker dan mezelf. Tijdens een zwangerschap is het ook zoveel belangrijker …

9 maanden geleden

Reactie op Gitte95

En welke medicatie neem je? Wel een groot verschil!! Bij mij was het dus 3, ...
Daarvoor neem ik L-thyroxine 50 mcg, heel begrijpelijk & die van mij wou het zeker voor het onzeker nemen want ik ben zelf ook vrij angstig in zo een dingen. Inderdaad is zeker belangrijk in een zwangerschap..

9 maanden geleden

Reactie op Brittx02

Daarvoor neem ik L-thyroxine 50 mcg, heel begrijpelijk & die van mij wo ...
Ik ga morgen toch nog eens naar mijn gynaecoloog bellen! Bedankt voor je antwoorden 😊

9 maanden geleden

Reactie op Gitte95

Ik ga morgen toch nog eens naar mijn gynaecoloog bellen! Bedankt voor je an ...
Goed idee, als je er niet goed bij voelt zeker doen! En dat is heel graag gedaan